-Eylül'ün ağzından-
- Eylül Hanım günaydın
- Ya Gülden Sultan 5 dk daha
-Ekin bey, Simay Hanım ve Güney Bey evi başımıza yıkmadan aşağıya inseniz iyi olur
Ekine de Simaya da sana da yeter ha bi uyutmadınız o anki sinirle bi hışımla kalkıp aşağıya indim. Üçü birden bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyorlardı onlara 'ne bakıyosunuz' bakışımı attım ve gülme krizine girdiler. Bir anda dünden yüzümde kalan puding lekeleri ve soonpyli pijamam aklıma gelince ben de gülmeye başladım. sonra Simay beni azarlamaya başladı 'uçağın kalkmasına 2 saat var ve sen hala hazır değilsin!!!'
bi dk ya ne uçağı
UÇAK
2 SAAT
ANTALYA
15genli jetonum düşünce odaya doğru fırladım pardon usain bolt 2 oldum resmen. Simayla birlikte yukarı çıktık ve ben hemen banyoya girdim çıkınca odada tam 7 tane evet tam 7 tane valiz hazırdı. Bu Simay tam bir herşey ya üşenmemiş hepsini hazırlamış hemen simayın yanağından sulu sulu öptüm ve bir kaç şey daha hazırlayıp aşağıya indik ve alev saçan gözleriyle bize bakan güney ve ekin ile karşılaştık 'kök saldık lan şurda' dedi ekin 'valla benim suçum yok sırf gecikmeyelim diye ben üşengeçlikte mastır yapmış kız tam 7 valiz hazırladım' dedi simay ve koca bir 'oha' aldı ardından da alkış ' eheh sağolun beni sizler yarattınız' 'sus kız çarpılcan' dedim bende ve sonra ölümcül bakışlar..
Ben Eylül 17 yaşındayım annesi ve babası holding sahibi olan zengin bir ailenin kızıyım doğduğumdan itibaren arkadaşım olan 3 kardeşim var : ekin,simay,güney:))
Antalya'ya indikten sonra arabalarımız geldi ve otelden farksız olan yazlığımıza gittik. Görevliler valizleri evlerimize götürürken biz de parkta oturmaya karar verdik.Simay telefonuya oynarken ben de oynayan çocuklarda olan bakışlarımı sahil tarafına doğru çevirdim ve gördüğüm manzara karşısında donakaldım resmen bir dünya abidesiydi hayır deniz değil taş bir çocuktu.sanırım şu an cennetteyim . O da kafasını bu tarafa çevirdi ve bakışmaya başladık. Simay bana sesleniodu ama ben umursamıyordum 'eylül' eylül' 'dünaydan eylüle' ' Gerizekalı' 'lann' ben tam hayallere dalıcaktım ki okkalı bir tokat yedim ve kendime geldim ve Simaya bi tane de ben vurdum.sonra bana 'Eylül şu çocuk seni çok pis kesiyo ha' dedi. Ben hala o çocuğun etkisindeydim ama ben aşık olamazdım.Berkay'dan sonra sonra bir daha asla birini sevemezdim. Birden o çocuğa döndüm. Sarı saçlıydı, gözünü ayırt edemedim ama ya yeşildi ya maviydi ve çocuk beni yiyecekmiş gibi bakıyordu.
*************************************
Merhaba arkdaşlar bu yeni ve ilk kitabım ve bir arkadaşımla birlikte hazırlıyoruz. yani iki tane yazarınız var. Neyse inşallah hikayeyi beğenmişsinizdir sizi seviyoruzzz..multimediada eylül var :)
diğer yazarın hesabı: simaydmrl
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ MACERAMIZ
Humor17 yaşında iki zengin kız ikisi de aşık olmak istemiyorlar biri yeterince aşk acısı çekmiş diğeri ise daha önce hiç aşık olmamış kim bilebilir di ki bu eğlencelerine düşkün iki genç kızın sıradan bir yaz tatilinde aşık olacaklarını *** Biraz aşk çok...