1.BÖLÜM

18K 88 18
                                    

Abimin uzattığı bira şişesini elinden alıp yavaşça içtim. Normalde bana alkol kullandırmazdı ama bu gece çok içmişti. Büyük ihtimalle ne yaptığının farkında bile değildi.

Kenardaysa Emre-abimin en yakın arkadaşı-bana kaşlarını çatarak bakıyordu. Annemlerin evde olmamasını fırsat bilen abim arkadaşlarını çağırmıştı.

Bende odamda sıkıldığım için onlara katılmıştım ama burası da sıkıcıydı. Sarhoş bir grup ergenden başka bir şey yoktu.

Elimdeki şişeyi bitirdikten sonra dışarı çıkmayı düşünüyordum. Daha eğlenebileceğim yerlere gidebilirdim hazır abimde sızmak üzereyken.

Bacak aramdaki sızı kendini hatırlatınca homurdandım. Sevgilimden ayrılalı birkaç hafta olmuştu ve azgınlıktan ölmek üzereydim.

Belki de şeftalimi yalatabileceğim birini bulmak için bara gidebilirdim. Bu düşünce beni inletmişti.

Hemen yanımda olan Ahmet bunu duymuş olacak ki güldü. Eliyle dudağımın kenarında kalan damlayı silerken arzulu bir sesle konuştu.

"Çok kötü durumda gibisin güzelim. Yardım istersen birkaç parmağıma bakar."

Parmakları artık silmiyor okşuyordu dudaklarımı. Güzel teklifti.

"Sarhoş olmasaydın parmaklarını kabul ederdim yada daha uzun uzuvlarını." İç çektim.

Sarhoşlar zevk vermiyordu. Mazallah tam içimdeyken sızar kalır. Ayıklar her zaman daha iyiydi.

"Hadi ama güzelim mızıkçılık yapma."

Elini bacağıma atmış yukarı aşşağı okşuyordu. Herkes sarhoş olmasaydı buna izin vermezdim ama diğerleri adını unutacak kadar içmişti.

Ahmet elini daha da yukarı çıkarmaya başladığında eli de kendisi de birden kayboldu.

Emre onu yakasından tutup koltuğa attı. Zaten Ahmet'in de oradan kalkacak hali yoktu.

Emre Ahmet'in yerine oturduğunda gerilmiştim. Bana çok kötü bakıyordu.

"Bir daha seni o siktiğimin Ahmet'inin yanında görürsem seni öyle bir beceririm ki günlerce o tatlı kıçının üstüne oturamazsın!"

Neredeyse inleyecektim. Sinirli hali çok tahrik ediciydi. Emre küfrederken resmen kilodum ıslanmıştı.

Yüzümü yüzüne daha da yaklaştırırlarmış konuştum. "Bunu istesen de yapamazsın-" gözlerimi bacak arasına dikip devam ettim. "Üç yaşında bir çocuğunki kadar olduğuna eminim."

Umarım çarpılmazdım. Kalkmamış haliyle bile pantolonundan belli oluyordu. Onun gözlerine baktığımda karardıklarını gördüm. Ateş saçıyordu gözleri.

İstediğim şeyi yapacaktı; beni becerecekti. Onu abimle konuşurken duyduğumdan beri bunu istiyordum.

Emre vanilya sex adamı değildi. Onun zevkleri daha sertti. BDSM'ye kayan zevkleri vardı.

Cinselliği öğrendiğimden beri BDSM'ye ilgim vardı. Yapabileceğimden emin olmasam da hep denemek istemiştim sadece bunu deneyebileceğim güvenilir biri olmamıştı.

Grinin elli tonuna özenen aptal ergenler elbette vardı ama ben daha ciddi bir ilişki istiyordum. Abimleri konuşurken duyduğumdaysa Emre benim için mükemmel aday olmuştu.

Aylardır onu ayartmak için uğraşıyordum. Küçük imalar yapıyor yanında frikikler veriyordum ama bana baktığı yoktu.

Ondan vaz geçeli çok olmuştu. Yine de bir şeyleri doğru yapmıştım ki bana beni becerecek gibi bakıyordu şu an.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 21, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ABİMİN ARKADAŞI +18 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin