W zwykłym spokojnym dniu stało się dramatyczne wydarzenie.
Pewnego wieczoru w wakacje byłam z przyjaciółką i naszymi pupilkami na spacerze gdy nagle zdarzyło się coś koszmarnego...
Przybiegły do nas dwa duże psy gdy je odrazu zauważyłam wzięłam swojego psa na ręce i szybko krzyczę do Asi
- Wejź swojego psa na ręce szybko! - odparłam
-Dobra zaraz ,przecież to tylko psy -odpowiedziała
Gdy niespodziewanie duże wilczury podbiegły do Asi pupilka i go zagryzły (pomyślały pewnie że to zabawka bo był mały i biały).Zaczełyśmy płakać i krzyczeć ,wołałyśmy pomocy ale nikt nie zwracał uwagi. Spojrzałam na ulice widziałam przejeżdżającą karetkę zatrzymała sie ale nikt z niej nie wysiadał.Więc znowu zaczęłam drzeć się w niebogłosy. Wysiedli z auta i podchodzą do nas mówili że nie wysiadali bo myśleli że się bawimy, na zabawę to nie wyglądało ... Zaczęli pytać się jeszcze czy mieszkamy gdzieś daleko, ja zapłakana odpowiedziałam że tu obok w bloku więc szybko pobiegłam do domu powiedzieć o sytuacji ktora się wydarzyła moim rodzicą i odłożyć swojego psa, następnie tam wróciłam, moja przyjaciółka strasznie płakała była bardzo roztrzęsiona sanitariusz wezwał policję i zapytał nas czy dobrze się czujemy gdy nagle jeden pies podbiegł do mnie i zaczął na mnie skakać zaczełam tupać noga żeby odszedł.Policjanci próbowali złapać te psy ale uciekły.To było naprawdę straszne i wydarzyło się jak miałyśmy z 10,11 lat dla tagiego dziecka pozostaje to w głowie pamiętam jak obwiniałam się że to moja wina że przezemnie zginął psiak.Chciałam jeszcze dodać że ten pies Asi nie miał nawet roku,to pomyślmy co musiała czuć jej siostra blizniaczka i ich rodzice.Pmiętam jak chodziliśmy z naszymi rodzicami i szukaliśmy właściciela psów. Także warto pilnować swojego zwierzaka i go szanować ja do dzisiaj jak widzę jakiegoś innego psa który nie jest na smyczy to odrazu biorę swoją Lilę na ręcę.Niektórzy twierdzą że przesadzam... Nie wiem może dlatego że boje się że z moim psem stanie się to samo... Nie życzę nikomu takiej tragedii.
CZYTASZ
Na faktach autentycznych
RandomWarto to przeczytać może nie jest to idealne ale starałam się, może niektórzy wezmą to na poważnie i znajdą szacunek do ludzi i zwierząt.Żeby pomagać innym i nie zostawiać ich w sytuacjach takich jak ta np.