Omkara and Gauri land in Mumbai...They head towards Oberoi Mansion
They see all the Oberoi's, Arjun and Aisha at the Entrance with an aarti ki thali, Kalash, and that plate with red water (IDK what it's called tell me in the comments)...Jhanvi does the aarti and kicks the Kalash and puts her feet in the red water...Omkara also puts his feet in the red water by mistake
Rudra (shocked): "O, yeh apne kya kardeya!"
All look at Omkara and Omkara looks at his feet...mentally cursing himself..he makes up an excuse.
Omkara (making up things) "woh...woh kya hai na ki Gauri ne apne pair us thali mein dale toh maine socha ki Gauri hi kyu apne pair laal kare main bhi karta hoon...toh."
Gauri knew immediately Omkara made it up
All: "aww..."
Anika (to Shivaay): "aap bhi kuch sikhya apne Bhai se...Kitna deyan rakhta hai woh Gauri ka...Aur ek aap hai mere haath ka khana bhi nhi kha sakhte."
Bhavya (to Rudra): "haan sahi kaha Anika Bhabhi ne...aur Rudra aap...aap toh hamare liye ek din protien shake bhi nhi bul sakhte."
ShivRu (whispering to Om): "tum/aap humhe poolside pe milna...tumhe toh hum batate hai."
Omkara gulps his saliva
Pinky: "arrey Abhi chalo Omkara Gauri ko rests Karne dos."
Gauri: "arrey Pinky aunty..."
Pinky: "Pinky aunty nhi ab toh choti ma hona tumhari."
Gauri (smiling): "Choti ma aaj toh meri pehli rasoi hai toh main rest kaise kar sakhti hoon?"
Dadi: "per Puttar tum dono abhi aaye ho aur tum dono thak gaye ho gaye."
Gauri: "Dadi please...humara bohat maan hai please."
Tej (giving up): "Ri you know Tumse koi nhi jeet sakhta...ok fine."
Gauri: "Love you papa."
All smile
Aisha: "Bacha ab Mujhe Jaana hoga."
Gauri (pouts): "lekin Mom..."
Aisha: "I am sorry angle...but office mein Thoda kaam hai otherwise I would have stayed."
Om (looking at Gauri): "Aisha Mom aap jayeya...apko kaam hai...Chennai Express ko mein manaloga."
Gauri glares at Om
All except Gauri: "Chennai Express?"
Om: "arrey Gauri ko mein Chennai Express bolta hoon."
All chuckle...Gauri again glares Om and Om shuts his mouth the very instant
Aisha: "Ok ab main chalti hoon."
Gauri hugs Aisha...Aisha hugs everyone...Aisha leaves for Office...Arjun also leaves
After 2 hours (Dinner time)
Everyone was at the Dining table waiting for Gauri and the food.
Rudra (to Om whining): "O, Ri bhabhi kab khana lekar aayegi...mujhe bohat bhook lagi hai."
Gauri: "arrey Ru Bhaiya...hum aageye."
Bhavya: "finally Ri tum aagayei warna Rudra toh table hi kha jata."
YOU ARE READING
Chori Chori Chupke Chupke (Rikara)
FanfictionWhat will happen when two people agree on a contract marriage? Will they fall in love with each other? Gauri Malhotra & Omkara Oberoi ties knots for their family but what happens when they start developing feelings for each other?