chapter 1 - "happiness"

88 10 3
                                    

!16+!
!lányxlány!

- Nyakig Mendes! - röhögött rajtam az egyik haverom, mire én nyakig döntöttem magamba a vodkát.


Nem is tudom hányadikat.

A helységben már mindenki teljesen be volt rúgva, vagy szívva. Vagy mindkettő. Nagyon sokan kidőlve aludtak a földön, de voltak olyanok is, akik teljesen ki voltak kelve magukból. Ezek az emberek rángatóztak a zene ütemére, és artikulátlanul énekeltek.

Kívülről ez elég lehangoló látvány volt.

Ezek az emberek itt ma este egy nagyon kevés időre el akarnak menekülni ebből a rémálomból. Ahogy én is.

Ezzel a gondolattal újra lehúztam egy felest. Már kezdett beütni a pia.

A hűvös szellő egy pillanatra megcsapta a karomat. A szellő irányába hunyorítottam. Egy alacsony lány lépett be az ajtón. Egy alacsony, kibaszott dögös lány lépett be rajta.

Kis kerekded melleit egy bralettbe bújtatta, ajkán egy lehelletnyi szájfényt kent végig. Sugárzott belőle valami egészen pozitív. Halvány mosollyal lépett be barátnőjével együtt a házba. Egy seggrészeg lány fogadta őket pár puszival, és odakísérte őket a piás pulthoz.

Elképzeltem, ahogy ez a lány a vékony kis testével alattam vonaglik az élvezettől, miközben a nevemet nyögdécseli.

Meg kell szereznem ezt a csajt ma estére.

Töltött magának energiaitalt vodkával, és kortyolni kezdte. Egy kis csepp félrement, és végig szántotta a mellkasát.

Fel tudtam volna falni a szemeimmel.

Ahogy letörölte a cseppet, rám pillantott. Elmosolyodott, és integetett. Olyan ártatlannak nézett ki.

Ariana

Nagy boci szemeket meresztettem és vadul integettem az engem stírölő fiúnak. Egy laza félmosollyal ő is intett.

Elég jól nézett ki.

Továbbra is ittam az energiaitalos vodkámat, és szétnéztem a házon. Nagyon rossz megérzésem volt. Olyan volt a háznak az egész hangulata, mint a szirének lakhelyének. Olyan bűnösen káprázatos. Úgy éreztem, hogy bármelyik pillanatban elveszthetem itt az eszem.

Márpedig az nem az én asztalom.

Valahol megdöbbentem, milyen állapotok uralkodnak. Az egész helyiségben olyan népszerű celebek voltak betépve és megkeseredetten részegek, akiket a kilenc éves unokatestvéreim nap mint nap néznek. Ahogy slime diy-okat csinálnak mosolyogva a youtube videóikban, ahogy instagramon vigyorogva reklámoznak huszonéves felnőttként gyerekeknek fejlesztett telefonos játékokat, vagy éppen a rajongói leveleket olvassák szintén hű de boldogan.

Ezeket a hű de boldog embereket látni reménytelen tekintettel ülni a hányásukban a padlón egyszerűen kibaszott szomorú, bár nem meglepő.

Nagyon jól tudom, mi van az ilyen "femili frendli" youtuberek hátterében. Mindig is tudtam. De eddig soha nem ütött meg ennyire a helyzet valósága. Kihasznált lelkek, akiknek pénzzel és szerződésekkel van betömve a szája. Áu.

Megsem próbálják megmenteni őket. A cégek leszarják, mit csinálnak magukkal, amíg nem a kamerák előtt csinálják. Ennyit erről. Ezért nem vagyok partner cégnél youtuber létemre.

Ezért nem kisgyerekeknek gyártok tartalmat.

Ezért adom teljes mértékben a nagyszájú Ariana Grandét, akinek van véleménye, és ki is mondja, akár mennyire nem családbarát.

Ha nem így csinálnám a videózást, valószínűleg ugyanitt feküdnék a hányásomban.

Mert ez a fajta videózás, amit ezek leművelnek, minden épeszű embert kikészít.

-  Az a fiú nagyon bámul - bökött meg Lucy barátnőm.

- Az a Shawn gyerek? - próbáltam túl üvölteni a zenét.

Shawn Mendes. 19 éves youtuber, az egyik legfényesebben ragyogó csillag a youtuberek égboltján.

Hogy oda ne rohanjak.

- Igen. Szerintem a fejében már megdugott ötször, ne haragudj - röhögte el magát.

Pajzánul rávigyorogtam, mire elkezdett 'ohó'-zni.

Az idő múlásával egyre több alkohol csúszott le a torkomon, de nem akartam leállni. Lucyval táncikáltam berúgva a nappali közepén a Fifth Harmony - Worth It című dalára. Riszálva legugoltam, és röhögve eldőltem, mire Lucy annyira elkezdett nevetni, hogy elesett valamiben és mellém dőlt.

Valaki vakuval lefényképezett minket. Ránéztünk, és még retardáltabban pózoltunk a telefonos embernek.

Egészen jól éreztük magunkat.

- Én még elmegyek egy kis piáért, jó? - csuklott el a hangom a végére.

Ez az én formám.

Ott álltam a pultnál, és valamiért úgy éreztem, nagyon jó ötlet a vodkát, és a sört összekeverni. Valaki megbillentette a kezemben a vodkát, és sokkal több ment bele.

- Adj neki kakaót csajszi - szólalt meg mellettem egy hozzám képest magas, szőke hajú lány. Rápillantottam.

Elég józan volt az időhöz képest. Elmúlt éjfél, egy kezemen meg tudtam számolni, ki van rajtam kívül tudatánál.

Már amennyire én a tudatomnál voltam.

Egy nagyon rövid miniszoknya volt rajta, ami kiemelte formás, kerek fenekét. Felülre egy passzos, ujjatlan fekete felső húzott, nyakát egy vastag szintén fekete chocker szorította. Mellei szabadok voltak a póló alatt, továbbá a kivágás és elég mély volt.

A vérem pezsegni kezdett a látványától.

Felnéztem a szemébe..

- Kössz a segítséget - mosolyogtam rá gúnyosan. A szemébe nézve kezdtem inni a folyadékot, talán túl gyorsan.

A sok vodka hirtelen nagyon égette a torkomat, így le kellett tennem a poharat gyorsan. A szőke elnevetette magát. Összeszorítottam a szemem.

- Tudod, aki nem bírja a piát, az ne piáljon.

Mikor kinyitottam a szememet, csak a lány kacér tekintetét láttam az enyémbe fúródni. Gyönyörű telt ajkaira tévedt a tekintetem, mire késztetést éreztem, hogy megízleljem őket.

Az ágyékom már lüktetett, és esedezett azért, hogy valaki segítsen nekem ezt a lüktetést csitítani.

Közelebb lépkedtem hozzá a magassarkúmban.

- Akkor mit kéne csinálnom ivás helyett, hmm? - léptem nagyon közel hozzá, és felváltva a szemeit, és az ajkait kezdtem szugerálni.

Lazacrózsaszín ajkát beharapta, és lassan végig húzta a mellem szintjétól a csípőm vonaláig a kezeit. Felsóhajtottam.

- Nekem van pár tippem - suttogta a fülembe. Éreztem a forró, érzéki hullámot a nyakamon, ami lekúszott a mellemig. Beharaptam a szám, és csak néztem az arcát.

Hirtelen megragadta a csípőmet, és felrakott a pultra. A nyakamat kezdte csókolgatni, és harapdálni, mire elnyögtem magam. Finoman haladt kínzó csókjaival a mellemig, ahol megszívta a kis bőrfelszínt. Lehunytam a szemem, és sóhajtozva élveztem minden kis kínzását.

- Szerintem ezt ne itt folytassuk - nézett rám.

Én már elvesztettem az eszem. Azt csinált velem, amit akart.

Bólintottam, mire rámarkolt a fenekemre, és magához ölelt. Körbefontam a lábaimat a derekán, és hagytam, hogy vigyen. A tekintetem közben abba a srácéba akadt, aki a buli elején szemezett velem.

Meglepett arcot vágott, mire széles vigyorra húztam a szám.

Az emberek azt hiszik milyen aranyos lány vagyok. Aztán szemügyre vesznek közelebbről..

God Is A Woman -> ariana grande au.Место, где живут истории. Откройте их для себя