Ticci Toby

554 20 0
                                    

Пътят до дома изглеждаше дълъг продължителен. Той се простираше безкрайно пред автомобила. Светлината, която блестеше през клоните на високите, дървета "танцуваше" през прозореца с произволни шарки , които блестяха в очите на шофьора.

Околността беше пълна с тъмни зелени дървета, образуващи гора около пътя. Единственият звук беше звукът на автомобилния двигател. Обстановката беше мирна и спокойна. Въпреки че всичко изглеждаше приятно, липсваше всякаква форма на "приятност " у двамата пътници в колата.

Жената зад волана имаше къса кафява коса, която прилягаше доста добре на лицето й. Тя носеше зелена тениска с врат и чифт сини дънки. Диамантени обици украсяваха всяко едно от ушите й, които частично се виждаха зад прическата й. Тя имаше дълбоки зелени очи, които светлината правеше по-ярки . Нямаше нищо съществено във външния й вид. Тя приличаше на всяка друга "средностатистическамайка", която ще видите в телевизионни предавания и други подобни, но едно нещо, което я караше да се различава от "средностатистическите майки", бяха тъмните торбички, които имаше под очите си. Изражението й беше мрачно и тъжно, макар че наистина изглеждаше като някой, който се усмихва много.

От време на време поглеждаше в огледалото за обратно виждане, за да види сина си, седящ на задната седалка. Той беше прегърбен отчасти, с ръце здраво залепени до гърдите му, а главата му облегната на студения прозорец. Момчето нямаше нормален вид и всеки ясно щеше да види, че има нещо нередно с него. Неговата мръсна кафява коса се спускаше навсякъде и се огряваше от светлината, имаше бледа, почти сива кожа. Очите му бяха тъмни, за разлика от тези на майка му, носеше бяла тениска и панталони, които му бяха предоставени от болницата. Дрехите, които носеше преди, бяха толкова разкъсани и съсипани , че вече не можеха да се носят. От дясната страна на лицето му имаше нарязани места . Дясната му ръка беше превързана чак до рамото.

Травмите му изглеждаха болезнени, но той всъщност не можеше да почувства нищо. Това беше само една част от неговата "слава" . Едно от предизвикателствата, пред които трябваше да се сблъска, докато растеше е, че се бе родил с рядка болест, която го караше въобще да не чуства болка. Никога преди не е усещал, че се наранява. Можеше да загуби ръката си и да не почувства нищо. Другото голямо безпокойство, с което се бе сблъскал, което му донасяше много обидни псевдоними в краткото време, когато посещаваше началното училище, преди да премине в домашно убочение , беше неговият "синдром на Турет" , в резултат на който получаваше много нервни тикове. Той не можеше да се контролира и се разтресваше от време на време. Децата го дразнеха и го наричаха Ticci-Toby, подиграваха му се с преувеличено потрепване и смях. Толкова бяха лоши, че трябваше да се обърне към домашното училище. Твърде трудно бе да се намира в обща учебна среда, като привидно всеки хлапак, или по-скоро като наранява, да се забавлява.

creepypasta bgWhere stories live. Discover now