1.-

157 15 1
                                    

"Noah, tule elutuppa," hõikas ema ürpis kõvasti.

Tõusin vaikselt voodist püsti ja uimasin elutuppa, viskasin end laisalt diivanile kuna mul polnud üldse viitsimist kellegagi rääkida.

"Me isaga otsustasime, et sul oleks aeg leida endale partner," alustas naine oma juttu.

Kargasin diivanilt püsti, "tore, on see kõik? Ma võin kohe veebilehtedele kuulutuse ülesse panna 'Noah Kelendz otsib partnerit kellega piipu tõmmata elu lõpuni' kuidas see sobib?" Küsisin sarkastiliselt.

"Noah! Istu maha ja lõpeta ülbitsemine," tõstis isa häält.

Neelatasin vaikselt, ma tundsin kuidas mu kurk kuivab pärast seda pikka lauset mille ma välja röökisin. Praegu oleks olnud hädasti vett vaja, aga mu vanemad nägid nii kurjad välja.

Köhisin enda kurgu puhtaks ja istusin vaikselt diivanile tagasi.

"Meil on sulle partner leitud," vaatasin šokeeritult oma emale otsa. Mis mõttes ta otsib mulle kaaslast?!?! "Ja te abiellute."

"E-emaaa... k-k-kuid-as?" Suutsin ma välja kokutada. "Ma pole isegi veel kooli lõpetanud?"

"Sul tuleb viimane klass, pealegi sa lähed uude kooli."

"Emaaa?!? See pole normaalne, ma pole sellega nõus," protestisin vihaselt püsti tõustes.

"Nagu see tänapäeval probleemiks on, sina ei peagi nõus olema. Pealegi sinu partner on sinuga samas koolis."

(Ma kirjutan seda veidi korea kultuuri moodi. Seal pandakse abiellu ja vanemate soov või käsk on lastele see kõige tähtsam.)

Trampisin ülemisele korrusele vihaselt. Kas minu arvamus siin majas enam üldse ei loe? Kes ma olen? Mingi asi? Muidugi on see abielu minu vanematele hea kui isa saab oma kompanii ühendada või mida iganes ta sellest saab.

Virutasin ukse hea pauguga kinni ja lukustasin, et mu kallid vanemad ei saaks tulla mind segama.

>>>

Esimene koolipäev (aktus).

Ärkasin hommikul vara ülesse, et kõik toimingud ära teha ning end kooliks valmis panna.

Ärkasin hommikul vara ülesse, et kõik toimingud ära teha ning end kooliks valmis panna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

@noahkelendz: Põrgukooli esimene päev.

Liked by: Marianabets and 345 others.

Comments:

@marianabets: fighting!!

Panin telefoni käest ning läksin alla sööma.

"Tere hommikust," ütles ema veidi liiga rõõmsalt.

Ma ei viitsinud talle vastata väga, arvestades mis uudiseid ta mulle eole teatas.

Ärge arvake, et ma mingi pubekas, mõelge ise, et teie vabadus on sellega võetud.

Istusin laua taha ning sõin ära.

>>>

Kooli ees.

Ma vaatasin seda tohutut rahva massi mis kooli sisenes.

Kõik need võõrad näod mis mind ülbelt jõllitasid.

Wow, sõbralikud inimesed siin.

Kõndisin suurtest peaustest sisse, kohe oli suur stend ees koos õpilaste nimedega.

Otsisin enda nime ülesse, samas vaatasin kas minuga samas klassis on kedagi kelle nimi tundub tuttav.

Ja ei kedagi tuttavat...

Otsisin oma klassi ülesse, ja mille kuradi pärast asub see 4.ndal korrusel. Ma pole suve otsa trenni teinud.

Okei nii...huhh.. hinga sügavalt.. seal pole kedagi keda sa kardaks.. sa oled pohhuist ja sind ei koti mitte miski eksole? Jäta endast ülbe mulje ja keegi ei tule sinuga rääkima! Lihtnee.

Avasin klassiukse ja holy fck kõikide pilgud olid minul.

Hinga sisse ja välja.. ülbe nägu ette pfft..

Sammusin õpetaja ja ulatasin talle roosi.

"Oi kas sina oledki see uus õpilane," õpetaja küsis üllatusega prille pähe pannes.

"Klass vaikust, siin on uus õpilane. Palun tutvusta ennast."

Ohmy, tänud kallis klassijuhataja, see pole üldse piinlik ega nii.

"Uhmm.. tere ma olen Noah.. umm..kõik.."

"Mine vali endale koht," ütles klassijuhataja mind tõugates klassi poole.

Vaatasin klassis ringi, mitte ühtegi vaba lauda. Mida ma nüüd teen. Pooled istusid üksinda ja ma ei taha kellegi kõrvale istuda. Ma lihtsalt palun jumalat, et klassijuhataja meile tundi ei anna.

Istusin ühe tüsedama poisi kõrvale kes haises... oh jah.. hea valik Noah..

Kõik vaatasid suu ammuli ka seda..

"Tereeee Noaaah, minu nimi on Reino," poiss ulatas käe välja pigistamiseks.

Ma läksin juba vaikselt närvi, kes ta arvab et on?

Keerasin ennast näoga tema poole.

"Esiteks, ära vääna mu nime, see ei ole sulle lubatud. Teiseks ma ei tulnud siia kooli endale sõpru leidma. Võibolla võiksid sa vait olla palun. Aitäh."

"Õpilased läheme saali,"karjus õpetaja.

>>>

Aktuse lõpp.

Küll see oli vast piin.

Kõndisin ruttu koolimajast välja ja hingasin värsket õhku mida umbses hoones ei olnud.

Võpatasin järsu koputuse peale õlal.

Pöörasin ringi ja nägin enda vanust poissi.

Tume pruunid juuksed, prillid ees, üldiselt nohiku mulje jättis.

"Homme kohtume Noah," pilgutas silma ning läks edasi.

"Huh?!?! Homme on laupäev sa idioot," karjusin talle järele.

Mida see kutt endast mõtleb.

"Ma tean seda," hüüdis ta tagasi, ilma vaatamata.

Norm.. oot.. OOTA MIDA?!?!

---------------------------------------------------------
Yeah see võis olla täiesti cancer osa iknow.
I hope u like it.
Ma kirjutasin seda osa 4 päeva.
Mul käis sada ideed läbi.
Ja ma kirjutan praegu veel kahte raamatut hahaha.
Aga yeaaa.
Lov yu guys.



Arranged Marriage [Eesti Keeles]Where stories live. Discover now