Bu benim ilk Hikayem umarım beğenirsiniz okumalar ve voteler yükseldikçe yazmaya devam edeceğim. :)
Bazen noktalama eksikleri ve yanlışlar olabiliyor telefondan yazdığım için... :)
İYİ OKUMALAR
BÖLÜM 1
MESAJ
Sabahın erken saatlerinde Carolyn' in mesajıyla ve annemin kalkmam için haykırışlarıyla uyandım.
Carolyn le buluşup yarın yapılıcak olan -ne olduğunu bilmediğim- bir sınava çalışacaktım bu sınavın 15 yaşında olan her öğrencinin yaşamını değiştirdiğini biliyordum fakat ne yapıcağım hakkında hiçbir fikrim yoktu.
Bu yetenek sınavı 20 gün boyunca bir okulda yapılacaktı ve bizim haberimiz olmadan kendimiz sınava girecektik.
Bu da yetmezmiş gibi bu sınavı geçemezsek ilerideki bütün hayatımız yanıp sönecek,
ileride hiçbir yaşamımız olmayacaktı.
Bu düşüncelere dalmışken yine annemin sesini duydum :
''Hadi artık bütün gününü burada mı geçireceksin ? Yarın okul başlıyor ve sen böyle boş boş vakit geçiriyorsun.''
'' Sınavın nasıl bir şey olduğunu bilseydim birşey yapabilirdim.''
''Bu cümleyi bana 20 kere söyledin, biliyorum ama burada benim söylemeye hakkım yok. Ben geçtim, sende geçebilirsin.''
Ben bu sınavı nasıl geçicektim? Annem geçmiş olabilir ama ben ve annem farklıydık.
Hem niye annem sınavla ilgili birşey söylemiyordu? Kafamda çok fazla soru var hemde çokkkk...
Kafamdaki düşünceleri atmak için kulaklığımı taktım müzik dinlemeye başladım.
1 SAAT SONRA
Saat 13:00 da Carolyn ile buluşacaktık Carolyn kim derseniz, Carolyn benim 4. sınıftan beri en yakın arkadaşım. Herşeyi birlikte yaparız, hep birlikte vakit geçiririz. -Bide annemin gözüne girmiş tek arkadaşım dersek iyi olur.-
Üstümü değiştirip makyajımı yaptıktan sonra aynaya baktım, güzel görünüyordum sanırım...
Spor ayakkabılarımı giydim ve dışarı çıktım. Sakince Carolyn'in buluşma sözü verdiğimiz yere geldim ve Carolyn'i beklemeye başladım.
1 saat geçtikten sonra sonunda gelebildi. Biraz ona sinirlensemde yinede affetim ve birlikte yemek yemek için cafenin en üst katına çıktık.
İlk önce carolyn söze başladı:
"Sence orada ne yapacağız? "
"Bunu keşke bilebilseydim carolyn..."
Bir süre düşüncelere daldım. Annem geçti ise bende geçebilirdim... Umarım.
O sırada telefonumdan bir mesaj sesi duyuldu. Telefonu açıp baktığımda mesajı gönderen kişinin özel numara olduğunu gördüm.
Mesajı okuduğumda mesajda söyle yazıyordu:
''YETENEK SINAVINI KAYBEDECEKSİN ÇÜNKÜ ÖLECEKSİN.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gökyüzündeki karaltı (askıda )
Mystery / Thriller15 yaşınızda ilerideki bütün hayatınızı değiştirecek bir yetenek sınavına sokulsanız kazanmak için ne yapardınız ? Angela, her genç üyenin girmek zorunda olduğu bir yetenek sınavına katılacaktır ancak bu sınavı kazanamazsa geleceğinde hiç bir hayatı...