İDİL VE PRENSESLİK GÖREVLERİ

3 0 0
                                    

Artık idil bi süre okula gitmeyecekti. Bu süre boyunca ailesine yardım edecekti. Karar verilmişti, İdil yeni kraliçe olacaktı. Koruyucu cinsi olduğu için zaten halkla o ilgilenecekti.
Bu gün komşu krallık olan Pati krallığını ziyarete gidecektim.
Ne giysem ki resmi bişeyler olsun.
Siyah ve uzun elbisemi giyeceğim ve şu siyah tüllü şapka
Herşeyim vardı makyaj yapacaktım. Gelende malzemelerin çoğu siyahın tonlarıydı. Açık gri far, rimel , pembe ruj ve bordo allık. Tam istediğim gibi olmuştu. Kalın topuklu siyah ayakkabımı giydim. At arabası şatonun önünde bekliyordu. Yola çıkmıştık.15 dakika sonra vardık. Bir süre krallığı gezdim yolda yürürken can çekişen bir köpek gördüm. Melek gibiydi. Ama canı acıyan bir melek.

Bu köpeğin sahibi yokmu !!!

Hemen veterinere koştum. Topuklularla koşulmuyordu hemen çıkardım. Çıplak ayaklarla veterinere vardım. Veteriner bana son anda yetiştiğimi, biraz daha geç gelseydi öleceğini anlattı. Hem daha yavruymuş. 1 yaşïnda bile değilmiş daha. Köpekle aramızda bir bağ oluştu. Ona aşırı bağlanmıştım. O bana güç veriyordu. Onu sahiplenecektim. Artık benimdi. Bazı işlerimi hallettikten sonra onunla birlikte kendi krallığımıza döndük. Adını mucize koydum. Sonuçta bir mucize sonucu kurtulmuştu. O benim bebeğimdi. Köpeği 1 saniye bile yanımdan ayırmayacağıma yemin ettim.

ÇİÇEK KRALLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin