Sadece Sev Beni!!!
-Sahne arkasına Goo Sun Nuest’ten sonra sensin Makyajın hazırmı kostüm Tamam , Saçında hazır geriye sahneye çıkıp o güzel sesinle fanlarını etkilemen.
-İlk kez sahneye çıkmıyorum unni yapma böyle lütfen.
-Ah doğru sen zaten mükemmelsin.
-Bu sefer kimle yarışacağım.
-Girls Day canım.
-Woah o kızlarda süper.
-Biliyorum Ama sende mükemmelsin Unutma.
-Tamam unni.
-Goo Sun sıra sende bebeğim git ve her zamanki gibi muhteşemliğini göster canım.
-Tamam unni.
-okey okey.
Sahneye çıktığımda ışıklar kapandı ve beni gösteren bir beyaz ışık göründü melodi başlayınca şarkıyı söylemeye başladım:
-Seni özledim,Seni özledim
-Bir şansı haketmedim mi?
-Evet, evet Aptal kafam Seni unutamadı yüzüme düşen her yağmur damlası göz yaşına dönüştü.
-Evet,evet Aptal kalbim Alışmadı gittiğine yüzüme düşen her kar tanesi seni bana hatırlattı.
-Bu aptal yüzüm seni görünce gülemez oldu….
Şarkı bitiminde herkes Goo Sun diye bağırmaya başlamıştı.Ağlayan bazı fanları bile görüyordum.Ben şarkımı bitirdim ve beklemeye koyuldum kısa süre sonra bütün buradaki gruplar gelmişti sıra kazananı belirlemekti.
Girls Day:Female Present(300)
Goo Sun:Promise(300)
Girls Day:(450)
Goo Sun:(450)
Girls Day:(1050)
Goo Sun:(1085)Winsss!
Dediğinde bir zıplamışım bir zıplamışım ilk kazandığım ödül değildi ama sevinmiştim ödülümü ve çiçeğimi aldıktan sonra Girls Day ve bütün herkese selam verdim ve herkes gidince tekrar şarkıyı gelişi güzel söyledim mutluydum…
10 Dk sonra:
Herkes gitmişti fanlar çalışanlar, gruplar , güvenlikler bile.Telefonumu elime aldım ve son bir kez kendime baktım ve güzelsin dedim tam gidiyorken.Kapı açıldı ve içeri BTS’den Jimin geldi.Şaşırdım ve sonra selam verdim konuşmaya başladık.
-Ah sen gitmemişmiydin?
-Aslında gittim sonra geldim.
-Niye?
-Çünkü dayanamadım.
-Ne?.Dememle bana yaklaşması bir oldu.Geri çekildim ve çantamı aldım.
-Ben gitmeliyim.
-Gidemezsin!.Demesiyle beni elimden tutup duvara yaslaması bir oldu.Onu ittim ve koşarak kabin kapısını açmaya çalıştım ama kapı kilitliydi.
-Kaçamazsın benden.
-Bırak beni lütfen dedim ama bu sefer elimden tuttuğu gibi koltuğa yatırmıştı.Bağırıyordum itliyordum ama hayvan gibiydi tek çare bağırmaktaydı bağırıyordum ama kimse yoktu yardım eden yoktu.Jimin ben bağırana kadar gömleğimi yırtmıştı bile en sonunda elleri bacaklarıma gitti yapma diyordum ama yoktu kimse yoktu aklıma Annem ve Babam geldi.Onlar olsaydı beni korurlardı.
**Eski Günler 10 Yıl öncesi**
Anne ve Babam arabaların önünden geçmişti ama beni bekliyorlardı.Sabırsızlandım ve koşarak gelicektim ama babam bana çarpan arabayı görmüş olucak ki beni itti ve kendi arabaya çarptı olay gözümün önünde olmuştu ve babamın kafası kanlıydı bütün arabalar durdu ve annem babamı kucaklarına aldı ve bağırmaya başladı.
-Hayırrrrrrrrr!
Bu olay olalı tam 10 yaşındaydım.Babamın ölmesiyle Annemin ve Benim ne kalacak yeri vardı nede yurdu.Annem 1 hafta sonra tualete gideceğim diye kendini asmıştı ve cebindeki notta bu yazıyordu.
Canım Kızım.
Sana bunları yaşattığım için çok üzgünüm böyle olmasını hiç istemezdim.Şimdi bana söz ver ve benim gibi olma sevdiğini sevdiklerini üzme.İyi bir meslek sahibi ol ve iyi bir Aile kur.İyi anne ve iyi bir eş ol.Seni çok seviyorum emin ol ben ve baban her zaman yanında olacağız ve seni koruyacağız.Emin ol ki seni seviyoruz ve asla unutma biz mutluyuz.Seni Seveceğim canım kızım….
Annen
**Şimdiki Zaman**
Ben bunları düşününce yanağımdan akan gözyaşları durmuyordu son bir yer kaldı Jimin istediğini alacaktı.Bağırıyordum hemde delicesine..
***********EXO***********
Chen hadi hızlı ol bizden başka kimse kalmadı zaten.
Luhan:Hey bir ses duydunuz mu?
Lay:Ah evet biri imdat diye bağırıyor.
Suho:Ses tanıdık geliyor.
Chanyeol: Bu Goo Sun’un sesi değil mi?
D.o: Evet onun sesi.
Koşun sorun var diye bağıran suhoyu takip ettik kapının önüne geldik ve kapıyı açmak istedik olmamıştı suho hyung bağırdı.
-İyimisiniz?
-Yardım edin lütfen ve çabuk olun?
(Bunu duyan Jimin hızlanmaya başlamıştı)
Kai geri çekilin dedi ve kapıyı kırmaya çalıştı ilk üçten sonra kapıyı kırmıştı.Exo görüntüyü görünce şok olmuştu Suho Jimin’in yakasından tutup.Duvara yaslandırdı ve yumruk atmaya başladı görülen o ki çok sinirlenmişti Exo üyeleri Sun’a yardım ediyordu.Chanyeol son yumruğu elinden tutup yeter öldüreceksin onu.
-Bırak ölsün o bunu hak etti.
-SUHO!
Eli aşağıya indi ve jimin’i bıraktı jimin birkaç küfür etti ve koşarak odadan çıktı.Suho Sun ‘a baktı ve söylendi.
-İyi misin?Seni hastaneye götürelim mi?
-Hayır iyiyim siz olmasaydınız?
-Boşver bunu eve götürelim seni diye Sun’u Kaldırdılar kolidorda yürüyorlardı.
Sun exo’nun önünde durdu ve konuşmaya başladı.
-Benim yüzünden boşuna bu işe girdiniz size minettarım ben giderim beni merak etmeyin lütfen ama bu iyiliği ödeyeceğim.
Chanyeol:Sorun değil! Herkes böyle yapardı.
Sun selam verdi ve:Sizinle tanışmak güzeldi dedi.
Exonun gözü yırtık olan gömleğe gitmişti ortadan yırtıldığı için Beyaz sütyeni azda olsa gözüküyordu suho hırkasını çıkardı ve Sun’a verdi bu sende kalsın.Dei ve ekledi
-Arkasında 1 ve Suho yazıyo ama olsun dedi.
-Sorun olmaz bende sizin fanınız sayılırım…
.