4.Bölüm..
Arkamı dönmemle bağırmam bir oldu.
-Gözdeeee!!!!!! Aylinnnnnn!!!!
-Bebeğim.Diye bağırarak sarıldılar bana sarılmayı gözde bozmuştu.
-Lan öküz insan bir mesaj atar arar bizi buraya gelmek için g***ü yırttık lan.
-Öhöm öhöm *fısıldar* Herkes bize bakıyo gözde yuh.
-Ah selam nasıl gidiyo parti kop kop diyip arkasını döndü gözde aylin hipnotize olmuş gibi Kai’ye bakıyordu.
*fısıldar* Ne düşünüyon bebeqim ağzının salyaları aktı.
Aylin şokun etkisinden ne dediğini bilmeden Sun’a fısıldar.
-Şu esmer tene bak duruşa gözlere vücuduna bak---.
-Yuh yani aylin oha be! Gelir gelmez.
İkiside toparlanırken kaldığı yerden devam ettiler Sun’un kalbi o kadar hızlı atıyorduki altına sıçacaktı şimdi niye diye sorarsanız çok pis kakası gelmişti.
Sun partiye aldırış etmeden yukarı tualete koştu yaklaşık 5 dk sıçtıktan sonra aşşağıya indi.Suho ve exo’yu arıyordu ama yoktu gözünü dört açtı ama yok nereye gidebilirler ki diye düşünürken bir çocuk yanına geldi koşarak nefes nefese kalmıştı.
-Abla abla Sun sen misin?
-Evet ablacım ne oldu?
-Abla depo’da exo ve bts grup üyeleri kavga ediyo senin adını duydum sanırım senin için kapışıyorlar.
-WFT?
-Ney??(yazık ya çıcığa :D)
-Yok bir şey ablası sen git keyfine bak ben geliyorum derken iki koluma gözde ve aylin girdi.
-Hop nereye bebeq daha yeni qovuştuk sana bırakmam seni asla.Bırakmıyacaklarını bildiğim için olanları onlara ışık hızıyla anlattım.Onlar bana şaşkın bakmaya başlamışlardı resmen donmuşlardı beyinleri ERROR veriyor.
Ben ellerimi gözlerinin önünde sallarken gözde konuşmaya başladı.
-Woah bebeqim ekşına gel be!!Aylin konuşmaya başladı.
-Fantastik baby! Hadi bizde kapışmaya gidek vuralım kafalarına qafalarına yerde dövek fantesi olsun sonra 62 yerden bıçaklayalım sonra gözlerini oyalım sonra kuşlara yem verelim sonrası malüm kore haberlerinde aranan olalım kısa sürede yakanalım ve hapisaneye gidelim sonra tımarhaneye oh be MUTLULUK!
-Sakin ol Şampiyon senden korkmaya başladım.
-Şakaydı ben o kadar cani bir insan deqilim AYlin düşündü ve tamam azıcık..Dedi sırrıtı.
Biz koşarak depoya indiğimizde kapıyı gördük tam kapıyı elimle açıcakken gözde ayağı ile kapıyı açtı(eşkıya mk eşkıya)Herkes bize bakıyorlardı.Suho aman Allahım Suho’nun her tarafı kan içindeydi hemen yanına koştum yerde duran Suho’yu kaldırdım aylin ve gözde Exo üyelerine yardım ediyordu. Bts ise bizi görünce çıkıp gitmiştiler. Fakat Jimin hariç yerde yatan Jimine bir tekmede ben atınca Suho dahil herkes şaşırmıştı.
Dayanamadım bağırmaya başladım.
-Son günlerde düşündümde benim kalbim sana ait değil başkasına ait.Bunu duyan jimin gözyaşlarını tutamadı ve bağırarak.
-Seni sadece sevdim ilk önce öyle değildi ama sonradan sevdim anladın mı? Sevdim dedi ve gitti.Kalbim acıyordu ama onu sevdiğimden değil suçluluk hissinden di bu.Yavaşça Gözdenin büyük arabasına bindik ama sığmayacağımız için exo-m aylindeydi fakat kai’de aylinin yanına gitmişti.Bizim arabada chanyeol önde (gözde araba kullanıyor)Suho Sun’un yanında sun ise cam kenarında oturuyordu.Gözde arabayı o kadar hızlı kullanıyordu ki chanyeol dayanamadı bağırmaya başladı.
-Heyyo kendinde misin sen? İçtin mi?
-Ne diyon abisi sen ha?
-Çok hızlı sürüyorsun kaza yapıcaksın.
-TCH TCH TCH sen benim arabama binmeyecektin korkak fadime seni ben şimdi daha neler yapardım ama neyse( bilmek istemezsiniz :D)
-Yaaa niye???? niye bana hep senin gibi denyüz kızlar yanına gelir ki?
-Höst lan denyüz sensindir.(Aileye laf yok) Hem ben mi dedim yanıma otur diye sen kendin bindin.
-Of salak kafam bu salak kızın niye yanında oturdum ki niye?
Gözde sinirlendi ve bağırarak gaza bastı.
-Sen kaşındın.. Kısa süre sonra Chanyeol korkudan bağırmıştı…
-Gözdeğğğğğğğğğğğğğğğğğğğğ!!!!!!!
*****Aylin*******
Yarabbim Meteor yanımda oturuyor tam klimayı açıcakken ellerimiz deydi lan ben araba kullanmasam üstüne atlıyacağım ama neyse s.s Dur bi dk o utandımı oho omo kızardı ya la bu amanım kızarırmışta yerim bitiririm diye ona bakıyordum ki onun bağırışını duydum…
Önüne bak aylinnnnnn!!!!