Capitolul 1-Inceputul-

17 1 0
                                    

13 decembrie 2017

Era o zi friguroasa de miercuri.Vantul batea temeinic,imprastiind zapada abia asternuta.
Era prima zi de filmare a unui nou serial "Prieteni si atat" ce avea sa ajunga un nou trend in materie de televiziune.Dupa un casting lung,intins pe durata a doua luni intregi,au fost alesi ca protagonisti Emma Michael si Alexander Bolt.Doi tineri frumosi,la inceput de cariera,care se pare ca la casting avusesera parte o chimie inimaginabila pentru doua persoane care nici macar nu se cunosteau.Astfel,ei vor trebuie sa interpreteze o pereche de prieteni extrem de buni....dar care din focul pasiunii nedestainuit,ajung sa se iubeasca nebuneste in ciuda piedicilor de care au parte.

-Hello!ii spuse Alex Emmei,vizibil fericit,in timp ce ea tocmai isi scoase fularul din geaca.
-Buna si tie!Ii spuse ea,putin iritata de traficul in care statuse o ora.
-Copii,haideti sa va schimbati pentru primul cadru!!!spuse cunoscutul redactor sef,Christen Palace.
Acestia se supusera ordinului se mersera la cabina de machiaj.
Dupa lungi pregatiri,acestia aratau perfect si erau gata de filmare.....

-Motooor...si Actiune!exclama producatorul,urmat de un sunet scurt al barierei de cadru.
Emma si Alex sau mai bine spus "Erika si Simon" aveau parte de 'prima lor intalnire'.

Dupa indelungi cadre,filmarile pentru prima zi ajunsera la final,iar toti erau extenuati,insa si fericit de produs final.

-Seara buna!se auzi din gura lui Alex pentru echipa de filmare,pregatit de a pleca acasa.Emma,te conduc pana acasa?
-Nu,este ok...ma descurc singurica....Doar nu vrei sa afli unde stau,nu?
-Emma,se pare ca nu ma cunosti...Nu as avea aceasta intentie niciodata,spuse Alex cu un zambet larg si dulce.
Cei doi sa sarutasera usor pe obraz si se indreptara in directii diferite.

                      Dragi cititori,

Va multumesc enorm ca intrati curiosi in aceasta poveste...este prima mea experienta de acest gen.Am idei aparent foarte interesante care sper sa va placa si voua si va rog,nu ezitati sa imi scrieti in comentarii parerile voastre,bune sau mai putin bune.
Va pupacesc! <3
P.S.Prima,dar şi cea mai super poveste citită de mine pe această platforma a fost Asha,scrisă de @writterwannabe2112. :)

Realitatea bate filmul(In Curs De Editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum