Ten rozdział jest trochę inny, ale i tak zapraszam. *buźka.wpierdziuszka*
Hejt:
A więc naszą ofiarą hejtu i uwielbienia jest tu tu tuuuuuuuu! OBÓZ W HUJNYM PIERDOLONYM MIEJSCU! I UWAGA JEST HARCESKI!!!
Jestem na obozie już od 6 dni a i tak wkurwia mnie niesamowicie. Pyskate ,,zuszki'' kadra na odpierdol a jako combo daję w huj drzewa. XD. A tak szczerze. Podczas tych 6 dni zdołałem znienawidzić dosłownie wszystkich. Bo:
a) kazali nam ocenić kadrę w tym roku. Wszyscy w huj się lizali do nich jak psy i mówili jak to jest super. A ja? Ja moi drodzy powiedziałem im prawdę. Powiedziałem, że zbiórki są zrobione na odwal. Kadra jest chamska i ubóstwia plastik. Tematy są w huj nudne i nie ma kiedy podpisać czy wykonać sprawność, a oprócz tego tematem dzisiejszym ( pieprzcie się jest u mnie 23.41) jest kadra! Cieszcie się i radujcie!
Definicja kadry ( harcerska ) - Kadra składa się z opiekunów, programowców oraz ewentualnie pomoc.
Jak jest na prawdę (u nas) - Kadra to debile, którzy są jeszcze bachorami, ale przez to, że każde z nich ma ok. 300 obserwujących na instagramie są uważani za ,,cool". Kadra to ludzie, którzy serio wolą pośmiać się lub dorobić sobie like'i n swym snapchacie. Każda druHna nienawidzi robaczków (serio ostatnio zostałem wezwany dlatego, że po namiocie chodził pajączek. Ten patyczak). Oprócz tego sorka, ale żałosność ni ma u was granic. Macie zero doświadczenia w ZHP ( Mam przeszło 12 lat w harcerstwie) a zbiórka jogi może jest i fajna, ale czaicie mi się nudziło, wypinania dupy w miejscu publicznym. I ta żeboląca muzyka... Jpd. Harcerki nazywane przeze mnie zuszki to w czystej formie idiotyzm, debilizm oraz lizusostwo. Są kurwa żałosne i na dodatek kochają teksty typu *wyczuwa_się_w_rolę* ,, druHna mi kazała", ,,jak mi jeszcze raz powiesz, że trzeba sprzątać to powiem kadrze"
Przechodzimy do gwoździa programu. ZASTEP SŁUŻBOWY. Jest to ochotniczych grupa ludzi, którzy sprzątają po posiłku i również nakrywają do niego.
Z mojej strony: NIE JESTEM OCHOTNIKIEM. ZADEN CZLOWIEK W OBOZIE, PRZEZ 6 SŁOWNIE SZEŚĆ DNI MOWIENIA MU, ŻE TERAZ JEGO KOLEJ NIE JEST OCHOTNIKIEM!!! I SORRY, ALE POWODY MACIE TAKIE JAK DZIECKO PO WYLEWIE. PRZEPRASZAM KOCHANIE TY MOJE, ŻE ICH DO CIEBIE PORÓWNYWAŁAM. JESTEŚ MILION RAZY MONDRZEJSZE OD TYCH SKURWIELI. Za powiedzenie prawdy o działalności harcerskiej, za krytykowanie, za brak seksi poz przy jodze...
Na szczęście jutro jadę do domu. I z tymi chamami do końca wakacji nie będę się widzieć. Jednak trochę mi szkoda, bo spędziłem dwa tygodnie z tymi ludźmi. Nie powiem, że tak całkowicie jest to czas zmarnowany. Poznałem ............. (.nic wam nie powiem xd ), która tak jak ja jest hejterem. Mam mnóstwo z nią tematów, potrafimy czasem rozmawiać do WARTY. Jest to zabawne, bo młoda ma 1.62 *ucieka.przed.wkurwioną.15.latką* a ja prawie dwa metry... Niestety ona mieszka gdzieś koło Poznania a ja to z Kujaw... Huj daleko...
CZYTASZ
Ciekawe opka na wt
Non-Fiction*wyczucie sarkazmu da wam +6394729472 do mondrości* UWAGA! KAŻDY BŁĄD W KSIĄŻCE JEST ZROBIONY CELOWO, WIĘC GŁUPIE AŁTORECZKI, KTORE ZOSTANĄ OZNACZONE BŁAGAM ZACHOWAJCIE RESZTKI GODNOŚCI I NIE.PODSKAKUJCIE JAK PUSTE CZIŁAŁY (BŁOND CELOWY) DO MOICH W...