Gerçek aşk aslında ilk aşktır.(3.bolum)

41 0 0
                                    

3.bolum

Min Soo:1 ay aonra o kiz bana asik olucak ve onu avucumun icinde oynaicam goruceksin.

Min Soo kendinden cok emindir.

Okul bitmishtir,herkez eve toplanmak icin acele eder Seul Hye ise kendine Seul'de kalicak kiralik bi ev bulmak zorundadir(kendisi Seul'den degil okumak icin Korenin baska sehrinden gelmishtir) 

Seul Hye:Mo Ne hadi gule gule benim gitmem lazim.

Mo Ne:Nereye gidiyorsun ki ?Hadi benimle shoppin'ge gel kendime birseyler almam lazim...

Seul Hye:Yaa bi bashka zaman gitsek simdi sishim var da..Kiralik ev bulmam lazim.

Mo Ne:Sen Seul'den degilmisin?Isersen benim eve bi bakalim kendime ev arkadashi ariyorum.

Seul Hye:ahh gecekten mi?cok cok cok sevindim 

Seul Hye ve Mo Ne olkudan cikarlar ve okulun kapisinda arabasiyla 

Min Soo'yu gorurler.

Min Soo:Kizlar nereye? hadi sizi arabayala gitim yerekadar brakiyim.

Mo Ne:Tamam brakabilirsin ,ama ters yone gitmiyorsun dimi?

Seul Hye kizginca gulumseyerek Mo Ne'i elinden tutar..... 

Seul Hye:Biz gelmiyoruz.Mo Ne dimi otobusle gidicez?hadi Min Soo sanada gule gule.

Min Soo:sessizce"bu kizlar gercekten ezik''

Seul Hye ile Mo Ne eve varirmishlardir ve ev arkadashi olmaya karar vermishlerdir.Ev kucuk ve sicak bir evdir ,ikisi icin tam yeterlidir.Hatta ikisin ayri odalari bile vardir.Seul Hye kendi odasini duzenlemeye bashlar:ailesinlen beraber resimleri koyar,elbiselerini yerleshtirir,kitaplarini yerleshtirir.....,odasini tam kendi istedgi bi hale getirmshtir. 

Min Soo'ise arkadashlarinla "Night Club" da bulushmushtur.

Kang Ju:Dostum neoldu kizi tavlaya bildin mi.

Min Soo:Hayir ama yakinda onu kendime asik edicem.Peki nezaman anlicam bana asik oldunu yane iddayi nezaman kazanicam?

Kang Ju: Ondan ilk öpücügünü aldin zaman iddayi kazanicaksin.

Min Soo:Neden ilk öpücük ki?Almasam olmaz mi?Almadimmi da kazana bilirim dimi?

Kang Ju:Neden bu kadar korkuyorsun ki gorende hic kiz opmemishsin sanar.Oysaki bi suru kizlan ciktin .

Min Soo:Dogru amaaa şey ....

Seul Hye ve Mo Ne iceri girirler.

Seul Hye:Hey sen Kang Ju musun nesin orasi benim sandalyem kalk.

Min Soo:YAAA shuna bak hemen arkadasimi koshturdu.

Seul Hye:istemiyorsan sende gidip baska yere oturabilirsin.

Ogretmen:Merhaba cocuklar bugun cok onemli bi ders alicaz o yuzden kimde kitap yoksa dersimden ciksin daha simdiden soyliorum.

Seul Hye:Min Soo senin kitapindan baka bilirmiyim(sessiz bi sekilde)

Min Soo:Hayir bakamazsin.Bendede kitap yok da ondan.

Aslida Min Soo'nun kitabi okul cantasinin icindedir ama cikarmamishtir.

Ogretmen:Orda ikinci siradakiler kitabiniz nerede?

Seul Hye: şey ......

Min Soo:Gordunuz gibi kitabimiz yok ve simdi dersten cikiyoruz.

Min Soo Seul Hye'yi elinden tutup disari cikarir.

Seul Hye:Sen ne yaptini saniyorsun hemen elimi bırak.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 18, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gerçek aşk aslında ilk aşktır.(3.bolum)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin