1 - bu dediğin göt korkusudur Lili

23 4 2
                                    

"Pattisim haydi uyan!" Demişti ceren yatak içindeki limite
" 5 dakika daha~" dedi Lil esneyerek.
Sıcacık yatağından çıkmak istemiyordu.

" pattisim eğer uyanmazsan napıcagimi biliyorsun demi?" dedi Ceren Lil'e göz kırparak. Elbetteki lil anladı onu gidiklayicagini.  Sahiden sabah sabah gıdıklamak mı cerenin aklından geçen?  Ciddi başka birşey yok muydu?

" Ben alıyım canım benim" dedi ve ceren onu gıdıklamaya başladı falan gülüşüme sesleri çıktı. 5-10 dakika sonra savaşları bitti ve lil cereni yukarı kaldırıp " şimdi sıradaki görevimiz ney pikachu" dedi sahte ciddiyetiyle. Ceren saçlarını topladı ve dedi ki " kahvaltı " dedi. Kızlar kahvaltıya çoğunlukla insan gibi inemez ondan bu onlara bir görev gibi gelirdi.

Aşağı indiler ve tuvalete gidip her işlerini hallettiler. Sonra kahvaltıya indiler. Evet onlar iki kişiydi  ve lilinin göt korkusu vardı

" hadi pattisim bugün kapıcam bakalım bekliyrum." dedi Ceren Lil'e göz kırparak. Lil hemen gitti ve krepler için un süt fln hepsini alıp yapmaya başladı.

O SIRADA BİZDE KIZLARLA TANIŞALIM MI?

1. Lilianna Walker: sarışın saçı çoğunlukla örgülü. Üzerine hep siyah kırmızı tonları giyen herkesin önünde emo ama cerenin önünde pattisi olan 16 yaşında bir kız

2. Ceren Hirsch: Ceren kahverenginin en açık tonlarında olan beline kadar gelen saçıyla hep açık dolanır. Enerji ve lili ile 5 yaşından beri aynı sınıflarda ve bunlar kankalar.

3. Bill Hirsch: ( 2. Kitapda olcak) sarışın  ve  ceren ile birlikte ikisinin de göz rengi sarıdır. Bill sportiftir, zekidir, gaydir.

4. Dipper Cipher: mavi gözlü ve kahverengi kısa saçlı bir oğlandır.  Serbest giyinir ve saçını taramada  çıkar. 

5. Mabel Cipher: dipperın ikizidir ve kısa saclidir.  Killerdır.

6. Pacifica Trumps : ( anırma taym geliyo) pacifica Trumps kızıl saçlıdır ve kısadır. Lilinin düşmanıdır ve tam göz rengi yoktur hep değişir. 

Evit 2. Bölümde devam edicek.
Otelde wi-fi buldum yey~
Bill'in kızı kitabıma haftaya yb gelicek
Çünkü tatilin bitmesine 5 gün falan kaldı T^T cuma eve doncez ve odam çöplük gibi öyle bırakıp gittim.

306 kelime bayy

Götoşum/ Celil Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin