Lili sonunda krepleri hazırlayıp özenle tabağa yerleştirmişti. Cerende geldi ve tabaklardan bir taneyi alıp kızkardeşinin yanağına öpücük kondurduğu gibi salona uçtu. Salonda yemek yemeyi kim sevmez ki?
Sonunda lili de cerenin yanına gelmişti. Daha sonra tv açıp yemek yemişlerdi ki kapı çalınca açtıklarında karşılarında Pacifica Trumps vardı.
" yardımınıza ihtiyacım var" dedi pacifica ve cerende " defol" dedi ve kapıyı yüzüne kapadı sandı ki pacifica nın ayağı arasındaydı kapının ve dedi ki " önemli meseleleri boşvermek kötü bir aliskanliktir. Ondan içeri girmeme izin verin" dedi. Ve kızı içeri aldılar
Pacifica özetle konuya giriş yaptı " kızlar dipper cipher ile mabel cipher ailemi öldürdü kısaca sizle kalabilirmiyim? " dedi ve lili başını onayladı ceren ise kolları bağdaş sıkılmış bir modla baktı.
"Hadi ama birşey olmaz" dedi lili cerene fısıldaşıp. Ceren de başını onaylayıp yukarı çıktı ve o sıra gözleri kararmaya başladı. Ceren bir eliyle alnını tutarken bir eliyle de merdivenin destek yerinden tutuyor, zayıf vücudunu taşıyordu. En sonunda banyoya gitti ve kapıyı kitleyip klozete kusmaya başladı.
Lili en sonunda pacificadan izin isteyip yukarı kata koştu ve banyoda cerenin olduğunu ve hayla çıkmadığını farketmişti. Lili kapıyı kırmaya çalıştı en son pacifica geri çekil bakışı atıp kırdı kapıyı kısaca tekme attı.
Ceren yerde kalmış karnını tutup hıçkırarak ağlıyordu. Lili onu kucağına alıp merdivenleri çıkıp yatağa yatırdı ve elini alnına koyunca ateşi olduğunu farketti.
( gencler demeyi unutmuyorum bunlar ateşini delikten ölçen tiplerdenler. )
Ceren ayılınca Lili kapıyı kitledi ve ateş ölçeri cerenin deliğine soktu
Ceren " ahhhh acıyor!!" dedi ve Beş dakika sonra lili deliğinden çıkarıp baktı ateşine
" 39.9 mu!? Çok var ateşin, birde kusmuştun. Umm şimdi ıslak bez koyalım alnına da.. Daha iyi hissedersin. Sen uyu 1 saat sonra seni kontrole gelicem " dedi Lili ve Ceren de başını onaylayıp uyudu.
*1 saat sonra cerenin ateşi 37.8 olur ve ceren rahatlamıştır. Lil kapıyı tıklatıp içeri gelir ve kapıyı kapatıp ateşini ölçüp düştüğünü farkedince sevinir. Bezi en son koyduklari zaman da cerenin ateşi geçer *