Ispred mene je stajao visok nabildan muškarac u dvadesetim godinama. Kosa kratka dva do tri centimetra, tamna, lice čisto, a oči plavlje od okeana i neba zajedno.
Gledao me požudno. U sekundi me odiže od poda i stiska uz zid dok se trlja o moj centar koji je žudio za svakim dijelom njegovog tijela. Ljubio mi je usne gladno i oštro dok je jedna njegova ruka završila u mojim vlažnim gaćicama, a drugu je držao sa zadnje strane moga vrata dok me je spustio na pod. Uzdisala sam mu u usne dok je prste grubo trljao u meni. Prešao mi je usnama preko vrata a ja sam ruke s njegovog vrata premjestila na njegovu majcu za koju sam ga povukla bliže sebi. Bio je dosta veći od mene, a njegova stvar me je bola direktrno u trbuh. Grubo mi je skinuo haljinu preko glave te je ruke premjestio na moje izložene grudi koje nije prekrivao grudnjak. Stiskao ih je dok je glavu sageo da mi ljubi vrat. Trudila sam se da mu otkopčam dugme na šorcu što sam najzad i uspjela. Odvaja se od mene i skida šorc i majicu. Gledala sam u njegove vlažne usne za kojima sam toliko žudila. Oštro me poljubi te me natjera da noge obavijem oko njegovog struka. Ljubio me je dok sam ga držala oko vrata, a on me je nosio i spustio na kuhinjske elemente. Svlači mi gaćice, a odmah nakon toga i svoje bokserice iz kojih iskače ogromna stvar za kojom sam žudila. Oblizao je svoje prste te me grubo protrljao po centru koji je pulsirao od želje."Goriš, mala." Grubim muževnim glasom mi prošaputa na uho, a moje oči se podigoše do njegovih očiju koje su me prodorno gledale. O kako je samo bio u pravu. Itekako sam gorila za njim.
"Diraj se za mene." Ponovo je prošaptao i odmaknuo se od mene. Uzeo je stolicu i sjeo nedaleko ispred mene. Raširila sam noge dok sam ruku sa grudi spuštala na svoje središte. Ponovo sam vratila ruku do grudi pa do usana te sam ih oblizala i ponovo spustila dole. Njegov pogled bio je prikovan za mene i posmatrao je svaki makac moje ruke koja me je sada uveliko mazila. Moje disanje se postepeno ubrzavalo. Pogledala sam u njega dok je i dalje gledao u mene rukom vukući svoju erekciju gore dole. Uzbudila sam se još više te sam se žešće počela trljati a moj orgazam se približavao iz sekunde u sekundu dok sam gotovo počela cviliti.
"Dođi ovdje." Klimnuo mi je glavom prema svojoj uspravljenoj stvari a ja nisam mogla prestati sa radnjom jer nisam željela da moj orgazam ispari.
"Ovdje dođi!" Oštrije je izgovorio a ja sam odmah prestala i spustila se na pod. Sporo sam koračala prema njemu, a on mi je pružio ruke koje sam primila u svoje. Skupio je noge tako da sam ih ja opkoračila. Približila sam mu se toliko da je njegova glava bila zaronjena u moje grudi. Raširio je noge te me uhvatio rukama za struk i krenuo me spuštati na svoju stvar. Obgrlila sam ga rukama oko vrata iščekivajući vatreni dodir o moj centar. Njegov veliki glavič je bio tačno na mom ulazu, a on je maknuo ruke s mene i pustio me da ga sama uvučem u sebe. Grickao mi je vrat i uho što me je još više uzbuđivalo. Polahko sam se spuštala a tvrda erekcija me je počela puniti. Bio je grub i velik, ispunjavao je svaki moj djelić koji je gorio za njim. Uzbuđenje je raslo, a ja sam počela teško disati jer je dole bilo usko. Uzdisao je dok se nije ni pomjerao puštajući mene da za sada sama rukovodim svime. Grudi sam pritisnula uz njega kada sam uskoro osjećala da postajem ispunjena njegovom cijelom veličinom. Osjetila sam stiskanje i bol u sebi kada su se njegovi zadnji centimetri uvlačili u mene. Kada sam osjetila da sjedim na njegovim nogama, opustila sam stisak oko njegovog vrata nakon čega smo se pogledali u oči. Gladno mi je poljubio usne nakon čega ih je ugrizao. Ponovo sam ga obgrlila oko vrata, a on je ruke spustio na moje kukove te njima krenuo kružiti što je i njegovu erekciju navelo da kruži u meni. Mala bol je prošla donjim dijelom mog stomaka dok su mi se noge blago zatresle.
"Tako volim što sam cijeli u tebi." Glavu je zabacio nazad sada grublje kružeći mojim kukovima. Uzdisala sam teško dok mi je struk pritiskao još više prema dole.
"Oh!" Vrisnula sam ruku povlačeći do svog klitorisa koji je pulsirao. Željela sam više. Stisnula sam se oko njega dok sam osjećala njega vrelog u sebi.
"Ne budi tako uska, mala." Nakratko je prestao kružiti mojim kukovima dok me je prekorio nakon poljupca tako što me je jako ugrizao za vrat zbog čega sam još više svoje mišiće stisnula oko njega.
"Ne budi neposlušna!"
"Želim više!" Prostenjala sam zabacujući glavu u nazad dok sam sam se jednom pomjerila naprijed nazad na njemu što je prouzrokovalo njegovo pomjeranje u meni.
"Dobit ćeš!" Hvata me za zadnjicu te nas odiže sa stolice noseći nas uz stepenice. Ljubili smo se grubo dok sam ga pritiskala oko vrata da se ne može odvojiti od mene.
Odjednom osjećam hladnoću stepenišnog zida na koji me je naslonio nakon čega je samo njegov glavič ostao u meni, a ja sam se odmah osjećala prazno. I baš kada sam htjela da nam odvojim usne kako bih mu rekla da ga želim nazad, on se naglo cijeli zabija u mene, a moj vrisak odjekne apartmanom.
"Još!" Viknula sam a on je odmah ponovio radnju par puta dok je pri svakom nabijanju udarao o moj kraj. Iako me na sekunde to bolilo nisam željela da prestane.
A onda je stao ostajući duboko u meni. Pogledala sam ga kada me je odvojio od zida.
"Još, želim još puno!" Molila sam ga nakon čega je krenuo da nas penje stepenicama.
"Dobit ćeš." Osjetila sam olakšanje čim je to rekao te sam zadovoljno spustila usne do njegovog vrata i počela ga ljubiti i gristi. Prostenjao je, a ja sam bila sretna jer mu je to godilo. Spustila sam jezik na njegov vrat te prešla preko dijela ispod uha kojeg sam nakon toga sočno ljubila, a on me je kao pohvalu jednom nabio na sebe.
Uskoro sam ponovo osjetila hladnoću zida te sam odvojila usne od njegovog vrata. Sada smo bili u spavaćoj sobi. Grubo me je pritisnuo o zid spajajući naše usne, nakon čega se skroz izvukao iz mene. Počeo me je ljubiti, a nije se uvlačio u mene. Otvorila sam oči u poljupcu i pogledala ga. Istog trena nam se pogled susreo. Uvukao je svoj jezik u moja usta a u istoj sekundi se nabio u mene ogromnom snagom zbog čega sam velikom jačinom leđima udarila o zid na koji me je prislonio. Stenjala sam pri svakom njegovom prodoru dok mi je grizao usne.
Odvojio me od zida dok se i dalje nabijao u mene, a onda nas je bacio na krevet. Povukao nas je na sredinu dok se nemilosrdno i bez imalo pažnje uvlačio u mene i ispunjavao svaku moju prazninu. Stenjala sam i vikala, a on se uspravio tako da je sjedio između mojih nogu i nabijao se."Diraj se!" Viknuo je a ja sam ga odmah poslušala i spustila sam ruku na svoj klitoris kojeg sam grubo stiskala i kružila po njemu. Stenjala sam dok me je u svom ritmu pomjerao gore dole po krevetu koji je pod nama počeo škripati od njegove sile i jačine.
Kada je i on počeo stenjati spustio se na mene te glavu zaronio u moj vrat dok se i dalje nabijao istom jačinom. Uvukao se u mene i zastao, a njegova sperma se miješala s mojim orgazmom. Pulsirao je u meni jako a ja sam jedan poljubac spustila na njegovu glavu. Kada nam se disanje malo smirilo, ustao je s mene ostavljajući jedan vatren poljubac na mojim usnama. Ponovo je sjedio između mojih nogu te se polahko izvukao iz mene. Stavila sam ruke na grudi te ih stisnula gledajući u njega kada je prst ubacio u mene nakon čega me je okusio prodorno gledajući u moje oči. Kada ga je oblizao, svoj srednji prst je ubacio u mene i par puta kružio njim u meni što mi je jako godilo. Izvukao ga je i krenuo približavati meni. Rastvorila sam usne, a čim je on svoj prst ubacio u moja usta, jako sam ga zasisala sklapajući oči dok sam uživala u savršenom spoju naša dva ukusa."Dobra curica." Izvukao je svoj prst te me pomazio po grudima. Gledala sam u njega dok je svoj penis uzimao u ruke i približavao ga mom centru. Malo je kružio oko njega te je onda lagano zaronio u mene ponovo me ispunjavajući dok su naši sokovi u meni cmakali. Nježno se izvukao iz mene skroz, a onda se ponovo našao u meni i tako je ostao nakon se ponovo spustio na mene. Zaokrenuo nas je nježno te sam se našla na njegovim snažnim i mišićavim prsima. Spustila sam se malo niže kako bi on cijeli ostao u meni i ispunjavao me još neko vrijeme dok smo mi tonuli u san.