Mert: Biliyor musun, dün yazdıklarını okuduktan sonra sana bir şans vermeye karar verdim.
Mert: Umarım söylediğin şeyler gözümü boyamak için kullandığın birkaç süslü cümleden ibaret değildir.
Mert: Eğer öyleyse seni cidden engellerim ve bir daha şans falan istemene de fırsat tanımam.
Mert: Bi de rica ediyorum çok fazla bel altı şeyler konuşma.Hatta hiç konuşma.
Gizli numara: NE
Gizli numara: Yani şey demek istedim, ne?
Gizli numara: Ciddisin değil mi?
Gizli numara: Alkol falan almadın kafan yerinde değil mi?
Gizli numara: Ah ne alkolünden bahsediyorsam.Özel günler haricinde sen alkol kullanmazsın ki.
Mert: Bazen beni bu denli tanıman korkutmuyor değil.
Mert: Geçen akşam ne yaptığımı bile biliyorsun.Cidden korkmalı mıyım ha?
Gizli numara: Bu dünyada korkman gereken son kişiyim Mert.
Gizli numara: Sadece etrafında olan biriyim o yüzden seni sürekli görüyorum.Bu anlamda korkmana gerek yok yani.
Gizli numara: Merak etme seni bilmem kaç yerinde bıçaklıyıp, yakıp ormana atacak halim yok.
Gizli numara: Ama beni sinirlendirirsen yaparım, beni fazla sinirlendirmemeye bak derim.
Mert: Ne?
Mert: Ne diyorsun sen ne bıçaklayıp yakması?
Gizli numara: Sakin ol koca adam, sadece şaka yaptım.
Gizli numara: Senin saçının teline bile kıyamam ki ben.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|Singularity|
Non-FictionLove is not what the mind thinks, but what the heart feels.