2

168 19 0
                                    

2

Ахх мм шу-шудрага бус бна жон ху-хусог
* Хусог~ ммм ахх ю нь ю нь шудрага бус бна гүнжхэн минь
* Жимин~намайг тэгж дуудхаа боль мм ахх( хусог жиминийг дөрвөн хөллүүлээд араас нь харгисаар бүлнэ жимин яагаад шудрага бус бна гэсэн бэ гхлээр хусог жиминий хамгаас их хайрладаг аЯгыг хаглахад ингэж хусогыг зовоогоогүй байхад ганц номынэ норгосны төлөө ингэж бга болохоор тгсн )
* Жимин~ ммм хусогаа ахх өв өвдөж бна шдээ жоохон зөөлхөнлдөө
* Хусог~ үгүй шүү гүнжхэн минь (гээд улам хүчтэй шаахад жимин өөрийн эрхгүй чангаар дуу алдав энэ хоёр 2-р давхарт байсан жимих бараг доод давхарт сонсогдхоор чанга орилчихсон  энэнтэй ч зэрэгцэн нүднээс нулимс цийлэгнэж урсаж эхлэв)
* Жимин~ (амаа даран уйлагнана гхдээ тэгэх бараг шаардлагагүй )
* Хусог~яагаад амаа дараад байгаан би чиний гиншхийг сонсмоор бна шдээ гараа авчих (гхд жимин зөрүүдлээд бсан болхоор хусог босоод шүүгээнээсгав гаргаж ирэв)
* Жимин~ ахх чи эн үүгээр яах. Гэж бган
* Хусог~ойлгомжтой юмыг яах гэж асуудымдээ чи л өөрөө гараа авахгүй бсан ингэхээс өөр арга алгадаа гүнжхэн минь (хусог жиминий гарийг орныхоо модонд гавлаад хүзүүг нь хүчтэй сорж хазаж шимж эхлэхэд жимин хотолзхоно тр тгээд чихэн др нь хүндээр амьсгаадан " намайг хонгор минь гэж дууд гүнжхэн минь " гэхэд жимин эсэргүүцэн " үгүй тгж дуудмааргүй бна " хмээн хлхэд хусог "дуудхал болнодоо " гээд жиминий уруулийг хүчтэй озож шүүслэг уруулыг нь амталчихаад хэлээрэй гэдэснийх нь булчингын голоор гүйлгэн гол цэг др ирхэд жимин хотолзож эхлэв хусог жиминий жаалын үзүүрийг нь сороод хэлээрээ зөөлөн үрж хөдлөгөх нь жиминд хэцүү бас ядаргаатай санагдаж эхлэв )
* Жимин~ хусогаа гуйя хийлдээнамайг зовоохоо боль гуйж бна
* Хусог~ /жуумалзан/. Чадахгүй нь дээ гүнжхэн минь (гээд хэлээрээ 2 хуруугаа норгож байгаад жиминий жаалруу хийн удаан бас дэндүү тайвнаар өвдөлт мэдрүүлэн хөдөлгөж эхлэхэд жимин тэсхээ больж хэлхийг хүсэхгүй байсан үгээ хэлж орхив)
* Жимин~ ахх новш гэж ммм хонгор минь намайг битий зовоолдоо хурдан хийлдээ
* Хусог~ммхн энэ чинь л ыайхгүй ю хүссэн юмийг чинь өгий ( гээд хусог жиминий хөлийг мөрөн дээрээ байрлуулаад өөрийн элдийг жиминий жаалруу хүчтээ бүлж эхлэв энэ үед жиминий гаргасан дуу хоолой гиншилт гээд бүгд л шинэхэн бас сайхан гэхээсээ илүү хусогын сэрэлийг маш их өдөөж уламл хүчтэй болгоно)
* Жимин~ ахх мм хонгор минь хурдан2 хөдөл ахх мм
* Хусог~ ахх миний гүнжхэн ч их хүсч дээ тгүүл би гүйцэтгэхгүй гээд яахав энэ удаагых шийтгэл шиг биш болчлоо дараа өршөөхгүй шүү гүнжхэн минь ( гээд хусог илүү хурдан хөдөлж илүү гүнзгий эрхтэн нь орхоод хусог ч хүртэл дуу алдана )
* Жимин~ ахх мм өвдөж бна ммм би яг та тавихнээ хонгор минь
* Хусог~ жоохон хүлээчих ( хусог хөдлөнгөө жиминий уруулыг амталж хөхнийх нь толгойг оролдож сэрлийг нь уламөдөөж тавихад улам ойртуулж байв)
* Жимин~ ахх мм хонгор минь би би тави тавилаа (гээд жимин шууд тавьхад хусог илдээ гаргаад жиминий үрийн шингинг долоон цааш залгин хэсэг хөдлөж байгаад тавив тэгээд гавыг нь тайлаад дээр нь сулбайн унав тгээд хэсэг хэвтэж байгаад жиминийг өргөөд усанд орулав одоо үнэхээр муухай үнэртэж бна)
* Хусог~ гүнжхэн минь одоо усанд орий тгэхгүй бол болохгүй
* Жимин~ ахх өвдөж бна хусог
* Хусог~ уучлаарай гялс орчий (жимин усанд орж байхдаа үнэхээр гайхав ю гэвэл жимин хусогыг шийтгэж байхад тэр үнэхээр үхэх шахсан хэрнээ ийм эрч хүчтэй байх нь сонин санагдаж бна тэр шийтгээд 1 цаг л унтчан мөртлөө шүү дээ тэрч их хүчирхэг шүү)
* Хусог~ мм ми гүнжхэн одоо унты
* Жимин~ уул нь өдрийн 2 болж бна гэхдээ унтмаар бна ( гээд  гялс хусогын хацар др шоф хийтэл үнсээд мөрийг нь дэрлэн бэлхүүсээр нь тэврээд тван гэгч нь унтаад өгөв)
* Хусог~өдөр өнгөрөх тусам би чамайг гэх сэтгэл минь ихэссээр гхдээ энэ хайр үүрдийнх байгаасай....,:,)



Udaasand uuchlaarai😭😪😢

MINEWhere stories live. Discover now