Zeynep Esra ve Feyza dostluğunun başlangıcı ve süreci.. ♥ Aslında daha çok Zeynep'ten bahsediliyo çünkü bu hikâyeyi Zeynep yazdı.. iyi okumalar :))
-Geliyooo, Geliyooo
-Bebeğiniz geldi Mutlu hanım
-Ayy çok güzel adı Esra olsun..
BEBEK DOĞAR. 10 YIL GEÇER ARADAN.. ÇOCUK 10 YAŞINDADIR..
Esra Nur 10 yaşında gittiği bir Kur'an kursunda Zeynep isimli bir arkadaşıyla tanışır. O zaman tenefüse beraber, yemeğe beraber gider olmuşlardır. Aradan 1 yıl geçmiştir. Esra ve Zeynep birbirinden habersiz tekrar aynı Kur'an kursuna yazılmışlardır. Bu sefer araları daha da kaynaşmıştır. Fakat Zeynep, bu uzun aradan sonra o uzun saçlı huysuz kızın Esra olup olmadığından emin değildir. Kursta gıcık küçük bir erkek Konuşanlar kısmına 'Esra' yazıldığını görünce onun Esra olduğunu anlar..
Tenefüste Esra Zeynep'in yanına gelir..
-Zeynep bahçede birlikte dolaşalım mı?
+ Olur tabii dolaşalımm
Zeynep, bunca tesadüfün ardından o huysuz, sevimsiz ama bi o kadar da saf, iyi kızın Esra olduğundan emin olur. O kurstan 6 ay sonra Zeynep'in annesinin iş yerinde çalışan iş arkadaşı Muhammet Ali Bey, karısının annesiyle önceden liseden arkadaş olduklarını bulmalarına vesile olur. Ondan sonra karısı Selma, ve Zeynep'in annesi Sebihat çok iyi arkadaş olurlar...
Selma'nın çok yakın arkadaşı ise, huysuz Esra'nın annesi Mutlu'dur. Mutlu'nun evinde verilen her Cuma sohbet vesilesinde Mutlu ve Sebihat'da arkadaş olurlar. Böylece hem Esra ve Zeynep, hem de anneleri dost olmuş olur..
Selma abla'nın 3 kızı vardır. En büyüğü Edibe. O da Esra gibi huysuzdur. Ortanca Feyza, Esra ve benle yaşıttır. Melek ve saftır. Ama o günden sonra Esra Feyza Zeynep üçlüsü hiç ayrılmaz. Tabii Zeynep'in baş belası kardeşinden bahsetmeyi unuttum.. Ceyda! O da Selma ablanın en küçük kızı Berra ve Mutlu ablanın ortanca kızı Rabia ile iyi anlaşıyordu. Selma abla, Mutlu abla ve Sebihat abla da süper üçlü oldular..♥
Tanışmalarından sonrakk yaz Esra ve Zeynep aynı yaz kursuna gittiler. Fakat bi diğerleri gibi güzel geçmedi.. Yani Esra ve Zeynep'in arasında sürekli bir anlaşmazlık çıktı. Tabii bunların hepsi Esra'nın suçu! Neyse geçelim bu tatsız kurs konusunu..!!
Esra Feyza ve Zeynep çok iyi anlaşmaya, geceleri kopmaya, hatta sırayla birbirlerinde kalmaya başladılar.. Hatta birbirlerinin arkadaşlarını gizli numaradan taciz etmeye, dominos pizzadan fırına kadar arayıp alay edinceye kadar..Şuan da olduğu gibi Esra'da makyaja boğularak, fotoğraf çekip kopan, ramazanda sahura kadar oturmamaya söz veren, ama bırak sahuru sabahın 6'sına kadar oturan üç iyi kanka, hatta panpa oldular.. Tabii Zeynep'in uykusu hiç yoktu.. Feyza her yerde uyuyakalıyordu.. Esra'nın anlattığı okul maceraları ve makyaj yorgunluğu onu yormuş olmalıydı.. Sonunda Esra'da sabahın 6'sına kadar telefonla oynadığına göre hava aydınladığında uyudu.. Aah Zeynep aah.. kaldın böyle hikâye yazarkene.. Hepsi uyudu, sabahı zor edivercen.. Hadi baay ..
Evet nasıl, 3 güzel dostun hikâyesini beğendiniz mi? Pek çok aksiyon falan olmasa da gerçek, bizim arkadaşlığımız böyle başladı.. Asla da bitmeyecek!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Esra Hikâyesi
Любовные романыBu hikaye ön planda genel olarak Esra tutularak 3 kankanın, manevi 3 kardeşliğin tanışma hikâyesini anlatmaktadır..♥