Capitolul 5

189 8 0
                                    

Peste cateva saptamani

P.O.V lui Sara

Nu am mai vorbit cu Vlad de cam 4 saptamani si.....nici macar nu stiu daca mai are iubita .

Cand sa merg in clasa il vad pe Vlad cu fata aia si de data asta el este rezemat de dulap si fata aceia sta langa el . Eu trec pe langa el . Dar Vlad vine si ma ia de mana . Sara te rog asculatama nu am vrut sa te ranesc imi pare rau imi spune el trist .
Eu - imi pare rau Vlad dar te asteapta iubita ta si eo trebuie sa plec la ore asa ca lasama .

Vlad - off ...nu am vrut sa alfi in acet gest ca ea chiat este iubita mea dar...
Eu- chiar credeam ca spui ca ea nu este iubita ta macar asta ma inveselea impic .
Vlad - off..Sara..
Eu - ti-am spus LASA-MA . Spun eu in gura mare .

Intru grabita in clasa . Acolo Andra ma asteapta .

Andra - ce ai pătit ? De ce ai țipat pe hol ?
Eu - nu te intereseaza !! Spun eu suparata !

P.O.V lui Andrada

Ce a apucato pe Sara ? De cand sa despartit de Vlad parca sa scimbat ! Eu azi promit ca voi incerca sa o readuc inapoi pe Sara !! (^~^)

P.O.V lui Vlad.

Am fost un idiot ca am inselato pe Sara .... . Incep sa ma grabesc acasa ca sa nu mă certe mama ca am intârziat . Cand intru o vad pe mama cu...

Scuze dragi prieteni ca este foarte scurt capitolul dar mă grabesc sa fac ceva si...mda

Va rog sa ma votati paaa. XOXO

O relație cu Cristi Munteanu // F.F. CRISTI MUNTEANU Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum