Uranüsten kahkaha sesleri geliyordu.
-HAHAHAHAHA... Bu küçük dört gezegeni ele geçirmeliyim.
-Efendim aslında şey Uranüs Jüpiterden küçük.
-Saykobossss!!!! Ben sana bunu sordum mu aslında seni şu anda atomlarına ayırırdım ama seninle işim var.
-Üzgünüm efendim.
-Tamam şimdi mor ağsağma dokun " Gerbech Dulaykand Magical"
İmparator Henry sihirli sözleri söyledikten sonra Saykobos bi anda mor ışığın içinde kayboldu. Geri döndüğünde artık çok daha güçlüydü.
***Satürn'de***
-Griba hemen S.Y.K.{Satürn Yıldız Krulu} 'na git Komutan Shrawbay seni çağrıyo
-Ne? Komutan Shrawbay mi? Ama ama ne beni çağırdığına eminmisin?
-Dalgamı geçiyosun git ve Griba'yı çağır dedi.
-Tanrım! Yüce Tanrım sana binlere şükürler olsun tamam efendim gidiyorum.
Griba hemen atladığı Gazproslate (Bir Satürn Hava Aracı) ile SYK'nın yolunu tuttu.
Oraya vardığında Griba tir tir titriyordu.
-Demek geldin Griba
-E e evet efendim buyrun ne arzu etmiştiniz beebenden
-Oooo bakıyorum bayağı heyecanlısın
-E e e evet efendim bidaha olmayacak.
-Sorun değil Griba sana çok önemli bi görev vereceğim.
-Nedir efendim bana vereceğiniz görev?
-Aslında bunu çok düşündüm. Ama bu görevi sana vermekte karar kıldım."4 Gezegen Koruyucusu"...
-Ne gezegen koruyucusu mu?
-Evet gezegenleri kurtarmak için tek şans...
İlk olarak Astral gezegeni;Bu gezegende hava yağmurlu ya da güneşli olmaz her zaman rüzgarlı ve kasırgalıdır ve Burda Timy adlı bi çocuk var. O çoçuğu bulup bize kazandırmalısın.
Devamında ben seni ileteceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementex
AdventureHava her zamankinden farklıydı. Dr Saykobus kendi zevki ve amaçları için güneşin yerini değiştirdi. Ama bir başka planı vardı ama neydi...