2.bölüm Gezegen koruyucuları

371 6 1
                                    

Her gezegenin nüfusu azalıyordu. 4 gezegenden birer koruyucu gerekiyordu.Ateşi,suyu,toprağı ve havayı temsil edecek 4 kişi gerekliydi. Astro gezegeni yeni iklmine alışamamıştı. Hatta bir kaç hatta ve hatta  yüzlerce kişi bundan dolayı ölmüştü.Astro gezegeninin koruyucusu bu gezegenin en korkusuz gencine Timy adındaki gence emanet edilmişti. Timy bu maceradaki hava temsilcisi 2. gezegenimiz ise Jüpiterdi. Jüpiter halkı soğuk ve rüzgarlı havaya alışamamıştı. hele ki düz toprak zemininde tarım yapmak onlar için ölüm gibiydi. Jüpiterin koruyucusu iri ve kaslı yapısıyla Carldı.Carl bu maceradaki toprak temsilcisiydi. Gezegenlerin güneşe en uzağı Neptünde yaşayan sayısı 500'den azdı. Yeni sıcak ve güneşli iklime alışamamıştı neptün. Biraz fakir bir ailesi olan Leo su koruyucusuydu. Leo zeki planlı çalışan ve soğuk kanlı biriydi.Son gezegen Marstı.Marsta ölü yoktu. Mars çünkü sıcak ve serindi. Marslılar alışmıştı. Ama Marsın tek sorunu gezegenin çekirdeğindeki ateşin yerine su olmasıydı. Bunu Max düzeltecekti. Doğru ateş koruyucusu Maxti.Satürn gezegeni koruyucusu Dr. Griba bu 4 sihirli çocuğu acaba nasıl bir araya getirecekti.Bütün bunları yapan 4 gezegenide birbirine katan iklimsel farklılıklar yapan Kişi tabikide Dr. Saykobus. Saykobus'un bu planı çok gizliydi. Griba ilk olarak Astro gezegenine gitti. Giderken yanına Hava silahını aldı. 

ElementexHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin