Am pus cadoul in seif si m-am intins in pat. E ora 14 si parintii inca nu au venit. Ca tot vorbim de familie, tocmai Harry a intrat in camera mea.
-Ce vrei pudelule?
-Am venit doar sa iti spun ca noi privim un film si daca vrei poti sa vii sa privesti cu noi.
-Nu mersi, stau bine si aici.
-Bine, daca ceva, sunt jos, spune si pleaca.
Deodata telefonul imi suna. E Max, mana mea dreapta in mafie.
"Convorbire Telefonica"
"Da."
"Buna sefa! Sunt eu."
"Stiu cine esti. Treci la subiect."
"La 23:00 avem un transport pe ruta 101 langa oraselul Ventura."
"Bine. Ne vedem la 20:00 la sediu."
"Convorbire Telefonica inchieiata"
M-am gandit sa ma duc la sala, sa imi descarc nervii pe cativa saci de box, pentru ca nu stiu cat mai rezist fara sa le dau cate un pumn gay-lor. Dupa ce mi-am pus in geanta schimburile am coborat jos, si in gand mi-a venit ideea unei schimbari.
-Hey, unde pleci? ma intreaba Harold.
-In oras, ii raspund eu rece iesind pe usa si urcand-uma in frumusetea mea.
Am ajuns la salon unde mi-am facut manichiura (media), apoi mi-am facut piercing in urechea stanga:
Dupa, am plecat la salonul de tatuaje, unde pe pielea mea au fost facute aceste desene:
Ambele tatuaje semnificau puterea pe care o am. Am iesi din salonul de tatuaje deja fiind ora 3. M-am indreptat spre sala unde m-am schimbat in haine sportive:
Am inceput sa dau cu toata puterea in saci. Cred ca am rupt vre-o 3. Timp de 2 ore m-am antrenat, apoi am plecat spre Nando's si am mancat ceva, iar la 6 am ajuns acasa.
-Hey, draga, unde ai fost? ma inteaba mama.
-In oras, ii raspund simplu.
-Nu vrei sa mananci?
-Nu, mersi. Ma duc in camera, spun si plec sus trecand pe langa baieti fara sa le spun ceva.
Am fumat un joint pana am auzit batai in usa.
"Harry's pov"
-Dece sora ta e asa rece? intreaba Liam.
-Nu stiu. S-a schimbat foarte mult in ultimii 2 ani.
-Ea stie ca va trebui sa vina cu noi in turneu? spune Niall.
-Nu, inca nu i-am spus.
-Dece nu te duci sa vorbesti cu ea? ma sacaie la cap Zayn.
-Zayn are dreptate. Ar trebui sa vorbesti cu ea, il aproba Louis.
-Bine, poate aveti dreptate. Ma duc sa vorbesc cu ea.
Ajung la usa ei si deja am emotii. Bat la usa, si cand aud un "intra", pasesc incet in camera, inchizan-d usa in urma mea.
***
Hey, dragilor! Am o intrebare pentru voi:
-Cu cine vreti sa fie Camila impreuna, cu Liam sau cu Niall?
kissssss
CITEȘTI
My gangster life (1D f.f.)
FanfictionHey, eu sunt Camila Styles. Da! Sunt sora idiotului Harry Styles, care face parte din acea trupa de gay. Eu am 16 ani. Harry are 18. Eu sunt rebela, am o mafie si toate chestiile astea ilegale, dar am numai 10 la scoala, insa parintii spun ca trebui...