1~

3 0 0
                                    

Vandaag gaat het over een jongen die ik nu een jaar ken. Zelf ga ik nu naar de 2e klas toe maar deze jongen gaat maar de 4e klas hij is dan ook 3 jaar ouder maar zo leuk! Iedereen die zegt dat ik hem moet vergeten omdat hij zogenaamd slecht is alleen er zegt me iets dat hij niet alleen slecht is. Maar omdat ik 13 ben en hij 16 is vinden mensen het toch wel een beetje raar. Ik begrijp dat juist zelfs alleen je mag toch wel iemand leuk vinden als je gewoon al weet dat hij toch niks met je wild ? Nou het begin ongeveer 3 maanden geleden dus in de maand april. Mijn vriendin kreeg contact met hem alleen kan ik me niet meer herrineren hoe nou precies. Nou die jongen vond haar leuk maar mijn vriendin en die jongen wist natuurlijk niet dat ik hem leuk vond en omdat ik het gewoon leuk voor haar vond heb ik er niks van gezegd totdat mijn vriendin hem niet zag zitten en geen contact meer met hem wilde al zit hij bij ons op school. Toen net een maand geleden dus in juni besloot mijn vriendin om hem stiekem te appe op mijn telefoon en later heeft ze de berichten verwijderd zodat ik niet kon lezen wat er stond. 1 dag later besloot ik hem zelf te appen en te vragen wat ze nou had gestuurd, hij vertelde me dat ze zei dat ik hem leuk vond en dat ik hem knap vond (niet gelogen) dus ik schaamde me rot natuurlijk. Hij vroeg me om een eerlijk antwoord of ik hem leuk vind of niet en toen heb ik het toegegeven. We raakten nog wel verder aan de praat en vooral over dat hij op woensdag 27 juni jarig was . Ik zei alleen dat ik die dag naar hem toe zou lopen om hem te feliciteren. Dus op die woensdag loop il naar hem toe en geeft hij mij een knuffel. Natuurlijk kreeg ik weer een rode kop alleen feliciteerde ik hem daarna toch maar en ben toen weggelopen. Dat was het moment dat ik hem echt zo leuk vond. Maar toen 2 welen geleden in de week van 1 juli  ging hij op kamp en dat wist ik niet en de dag voordat hij op kamp ging wilde hij me een knuffel geven maar met mijn stomme kop draaide ik me om om mijn lokaal in te lopen maar toen ik in me lokaal was besefte ik me dat ik hem gewoon had geskot. Ik vond dat super zielig natuurlijk maar nadat hij terug kwam van kamp heb ik hem niet meer gesproken alleen wel gezien.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 17, 2018 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Boys talk Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu