Momentan totul trebuie completat în limba engleză.
1. Pe web:Pasul 1 - intrați pe profilul utilizatorului respectiv.
Pasul 2 - click pe cele 3 puncte din partea dreaptă și o să aveți 2 opțiuni:
MUTE - pentru a bloca utilizatorul. Utilizatorul respectiv nu o să poată să mai comenteze la lucrările tale, să îți scrie pe panou sau în privat.
RAPORT - pentru că a încălcat Wattpad Guidelines.
Pasul 3 - selectați unul dintre motivele afișate.
- Pornographic Content: aici intră lucrările fără plot care conțin doar sex, imagini și gif-uri explicite, fetișuri fără plot, Role-Play cu sex în mesaje private sau comentarii, viol, lucrările care necesită să fie schimbate la matur etc.
- Hate or Bullying: de exemplu, profilele create doar pentru a insulta alți utilizatori.
- Violence: profilele care promovează lucrări cu violență grafică care încalcă regulamentul de conținut.- Release of Personal Info: Utilizatorii care postează pe platformă informații personale a altor utilizatori cum ar fi: poze, mesaje private, nume și prenume, adresă, număr de telefon etc.
- Self-Harm: utilizatorul promovează lucrări care încurajează automutilarea (tăieturi, sinucidere, Pro-Ana/Mia, bulimie, jurnale dietetice etc.) sau poate fi considerat risc pentru self-harm. De exemplu, profile în care utilizatorul postează mesaje îngrijoritoare ("Nu mai pot face asta, azi m-am tăiat de 3 ori", "Nu am mâncat de 3 zile și am pierdut 1kg" - inclusiv mesaje de adio, etc.)
- Underage User: utilizatorii care au mai puțin de 13 ani. Trebuie să existe dovezi clare că au vârsta respectivă!
- Spam: De exemplu, conturile care promovează reclame pentru o companie anume, conturi care conțin doar link-uri către alte website-uri etc.Pasul 4: în anumite situații cum ar fi Pornographic content, o să se deschidă o fereastră nouă în care se vor cere cât mai multe informații: link la carte, capitol, pagină, paragraf, ce regulă încalcă, vârsta etc.
Vă rog nu ștergeți partea deja scrisă! "Please provide links to the story and/or story part(s) by copying the URL and including it here:"
Pasul 5: Submit report - raportul este trimis la T&S și ei o să se ocupe de situație.
2. Pe aplicație
Pasul 1 - intrați pe profilul utilizatorului respectiv.
Pasul 2 - click pe cele 3 puncte din partea dreapta și o să aveți 2 opțiuni:
MUTE - pentru a bloca utilizatorul
RAPORT - pentru că a încălcat Wattpad Guidelines.
Pasul 3 - selectați unul dintre motivele afișate.
Pasul 4 - completați cu cât mai multe informații unde este necesar. Motivele sunt la fel ca și pe web.
Pasul 5 - trimiteți raportul
YOU ARE READING
Cum să raportăm
Non-FictionEști nou pe Wattpad și nu știi cum funcționează? Nu știi cum să raportezi un utilizator? Am realizat un ghid explicit care conține toate tipurile de raport care pot fi completate. Fiecare raport este explicat în imagini.