Most nem rajzot hanem egy díjat hoztam amit Borbla -tól kaptam.
1. A fejezet címe egy szín és az amit utoljára ettél legyen!(ehhez van fent egy rajz)
2. Írj 10 tényt!
•Tegnapelőtt betelt a vázlatfüzetem
• Nagyon szeretem a sárgadinnyét
• Van két teknősünk akiket anyukám kapott az 5 éves szülinapjára.
• Nem nevezte el őket, ezért én oviban roppant kreatív módon magamról és a testvéremről Leának és Lénának neveztem el őket.
• Szeretnék hennát.
• Nemrég voltam sulis táborban és tök jó volt.
• Szemüveges vagyok.
• Szeretek olvasni.
• Ma megettem négy pálcikás jégkrémet.
• Ez a tizedik tény.3. Válaszolj a kérdésekre!
Mi inspirál leginkább?
Nem tudom. Rajzolásnál sokszor a könyvek és a filmek. Írásnál és egyéb dolgoknak nagyon változó.
Van olyan álmod ami tudod hogy nem valósulhat meg?
Az, hogy bekerüljek valamelyik kedvenc könyvem világába.
Ha egyet választanál mi lenne a szuperképeséged?
Egyértelműen a repülés. Nagyon szeretek repülővel utazni és jó lenne ha magamtól tudnék repülni.
A négy elem közül melyik áll legközelebb hozzád?
A víz.
Van titkos szenvedélyed? Ha igen mi?
Ha elmondom akkor nem lesz titkos!
Milyen nyelve(ke)t tanulsz? Melyik nyelve(ke)t szeretnéd megtanulni?
Angolt tanulok és ezen kívül még németet szeretnék.
Melyik fikciós világba utaznál el?
Nem tudok egyet választani, de talán a top három a Harry Potter, a Percy Jackson és a Star Wars.
Milyen hangot ad ki egy teknős?
Ha mérges vagy ijedt akkor olyasmit, mint egy fújó macska, ha az akváriumban van akkor az üvegen kopog, ha kint sétál akkor máshogy kopog a pancéljával a parkettán.
Mi az ami ha megszűnne létezni akkor nem lenne több probléma a világon?
Nincs ilyen.
Mely(ek) az(ok) a jog(ok) ami(ke)t az ember bármit tesz nem veszíthet el?
A vélemény formálás.4. Tegyél fel 10 kérdést!
Van drónod?
Olvastad az Üvegtrón-t?Ha igen ki a kedvencszereplőd?
Bts vagy Twenty One Pilots?
Kutya vagy macska?
Viberben van osztály csoportotok?
Szereted a rózsaszínt?
Inkább mit vennél fel szandál-zoknit vagy élénk piros pólót pink gatyával?
Lakásban vagy kertes házban laksz?
Van kedvenc országod?
Nézted a VB-t?5. Használj sok emojit!
🦊😂😊❤️👨🏻🎓👩🏻🎓😁😭😇🙄😻🤣😅🖌✏️☺️🍿😜💧🏃🏻♀️👩🏻🏫🤞🏻👍🏻🙌🏻👏🏻🙏🏻👋🏻🧠👄👂🏻👃🏻👁💅🏻✍🏻️🤦🏻♀️💇🏻💆🏻🙇🏻♀️👰🏻👸🏻👩🏻👳🏻♀️🧝🏻♀️🧛🏻♀️🧙🏻♀️🧟♀️🧞♀️🧚🏻♀️🧜🏻♀️👷🏻♀️👮🏻♀️🕵🏻♀️👩🏻⚕️👩🏻🎤👩🏻🎨👨👩👧👧🐵🙈🙉🙊🦊🐱🐸🐽🐔🐦🐧🐤🐥🐺🐗🐌🐤🦂🐜🐟🐋🐏🐫🐩🐇🍠🥒🥦🍅🥚🍳🍤🍳🥖😅☺️☺️😙😗😂😂😂🤣🤣🤣🤣😚😍😘🤩😂🤑😝🤗😏😟🤠😞☹️🤬😡☹️😠🤯😦😨😪😭😧😥😴🤢🤕👹😈😓🤮👺😸😾😼😺🙀🙀😻😱😨😰😭😢😀😄🤣😅😃🎂🎄🎌🎧🎹👝🎩⛑👙👘🇩🇪🇯🇵🏴🇩🇪🇦🇩🇸🇦🇦🇩🇦🇮🇦🇲🇦🇴🇦🇷🇦🇷🇧🇫🇧🇩🇧🇪🇨🇫🇧🇲🇧🇹🇨🇱🇨🇷🇨🇺🇪🇬🇪🇷🇪🇺🇬🇭🇬🇬🇬🇫🇬🇬🇫🇰6. Jelölj meg annyi embert ahány éves vagy!
Én kevesebbet jelölök meg, mert nem azért akarok valakit megjelölni, hogy egy adott szám meglegyen.
seklerHR
Astrenly
mukequeen_
princess_white_
miraculili
YOU ARE READING
Firkálmányok
Non-FictionEbben a gyűjteményben a rajzaimat láthatjátok. Távolról sem tökéletesek de remélem azért pár embernek tetszenek:) Jó szórakozást;)