רק שתדעו שהבן אדם המושלם בתמונה זה אלכס והוא שייך לי אתן מוזמנות לאנוס את אלן מצידי אבל אם יש לו נקודת חן בצד הפנים אז אתן לא נוגעות בו ולא מתקרבות אליו כי אלכס היפה והחתיך שלייי
__ ____ ____ ___ ___ ___ __ ___ __ ___
קמתי בבוקר לצלצול טלפון שלי. היום הראשון של כיתה יא. כיף חיים. עניתי לסקיי שהתקשרה. 'בוקר חמודה תתאפרי ותתלבשי בבגדים הכי יפים שלך כי יש לנו תאומים חתיכים רצח חדשים בבית ספר שעשיתי להם סטוק' אמרה בנשימה אחת. 'סקיי יפה שלי תנשמי' מלמלתי 'איך אני אנשום אם פאקינג אלכס ואלן סטוקס באים ללמוד בבית ספר שלנו?!' צרחה. קמתי במהירות מהמיטה. 'אמרת אלכס סטוקס?' שאלתי.פלאשבקק
'ליינייי' הוא צעק. 'איפה את?' שאל. קפצתי מבית העץ אליו וקפצתי עליו לשק קמח. 'משוגעת ' אמר. 'מטומטם' גיכחתי. 'קטנה' 'גדול' ירדתי מהגב שלו.אלכס היה גדול ממני ביומיים. היה לנו חיבור מיוחד של חברים טובים. יותר ממה שאפשר לחשוב. תמיד חגגנו ימי הולדת ביחד, עד שהוא עזב. דיברנו כל יום בסקייפ, לי לא היה חבר ולו לא הייתה חברה. כל פעם שהוא רצה לבקר אלן לא רצה. (אלן זה האח התאום של אלכס) אני היחידה שמבדילה ביניהם.
היה לי קראש עליו במשך 3 שנים. ויום לפני שעזב גיליתי שגם הוא אהב אותי.סוף פלאשבק
'לין? לין?' סקיי אמרה בטלפון. 'א..א..אני צריכה להתארגן..' מלמלתי וניתקתי. כל כך התגעגעתי.לא ראיתי אותו הרבה שנים הפסקנו לדבר לפני כמה שנים.התארגנתי והתלבשתי
לקחתי את התיק שלי,תפוח וירדתי למטה. אני גרה ממש קרוב לבית ספר אז הלכתי ברגל. נכנסתי לכיתה ושמתי את התיק. יצאתי החוצה לחפש את סקיי.
ואז ראיתי אותו.
את אלכס.
נעמדתי במקום. קפאתי. לא הייתי מסוגלת לזוז. הסתכלתי עליו למשך כמה שניות.
הוא כנראה הרגיש את המבט שלי והסתובב. הוא קלט אותי. לקח לנו שניה לקלוט והוא התחיל לרוץ אליי. התחלתי להתקדם לכיוונו וקפצתי עליו בחיבוק. 'קטנה' מלמל. 'גדול' צחקתי. ' קטנה אני לא נושם' שחררתי אותו מהחיבוק דוב שלי וקפצתי עליו לשק קמח. אלן הסתובב לחפש את אחיו וראה אותי. 'בת זונה' מלמל וחשב שאני לא שומעת. אני ואלן בחיים לא היינו חברים. הוא לא סבל אותי ואני לא אותו. 'איזה כיתה אתה?' שאלתי אותו. ' יא1' אמר. 'אה גם אני' חייכתי. קפצתי מגבו לרצפה. 'אחח ישמנה כמה גלידה אכלת בלעדיי?' גיחך. 'תשתוק גדול' 'סתמי קטנה' אני והוא כמו אחים. משכתי אותו לכיתה והלכתי לכיוון השולחן האחרון בפינה. 'טוב אתה יושב לידי יופי קבענו מעולה' חייכתי. 'ולפני שאתה שואל אח שלך יושב ליד חברה שלי למה היא עשתה עליו סטוק אתמול' המשכתי.
YOU ARE READING
לא מה שאתה חושב 🔞
Poetryאזהרה 🔞 אני לא אעשה גיל כי בתכלס זה סתם מטומטם אבל זה סוטה ויש הרבה קללות ומין בסיפור אז מי שחושב שזה לא מתאים לו יכול לצאת אם למישהו זה מפריע שיגיד ואני אסמן את התכנים המיניים באדום פשוט.