🔥Το ταξιδι 🔥

217 9 3
                                    

Μετά απο ώρα....
Ήταν ώρα να φυγουμε. Χαζευα για λίγο το παλιο μ άδειο τώρα σπίτι ένα καυτο δάκρυ κύλισε προσωπο μου όμως έπρεπε να φυγω ήμουν αναγκασμένη...

Καθώς πηγαίναμε προς την εισοδο του αεροδρομιου άκουσα πολλες μπερδεμένες φωνές να φωνάζουν μαζί καλό ταξίδι
Αφου γυρνάω βλέπω όλου τους φίλους(όσους είχα τεσπα) μαζεμένους να κρατάνε κάτι μπαλονια δώρα και λουλουδια...ομως βλέπω και κάποιον άλλο σε μια γωνιά μακριά να μας κοιτάει..δεν μπορώ να διακρίνω ποιος είναι μες στο σκοτάδι..τοτε συνιδητοποιησα ότι ήταν ο Γιάννης (πρωην που λέγαμε)από μακριά να μας κοιτάει έκανα πως δεν τον είδα...Βουρκωσα αρχισα να κλαίω... Δεν το χωράει το μυαλό μ ότι δεν θα τους ξαναβλέπω για 8 μήνες.... Έτρεξα προς τα πανω τους και αγκαλιαστηκαμε. Αφου τους χαιρέτησα και περισσοτερο της κολλητουλα μ μπήκαμε μέσα....
Αμερική Αμερική Αμερική
Να το ...αναχωρηση σε 5 λεπτά..
Πφφφφ

Κατα την πτηση το μόνο έκανα ήταν να κλαίω ακουγοντας μουσική και σκεφτόμουν τι θα αντίκρισω αν θα βρω φίλους.

Φτάσαμε μετά από παρα πολλες ώρες και κατεβήκαμε από το αεροπλάνο κατευθυνθηκαμε προς ένα ταξί και μας πηγε στο καινουριο μας σπίτι ήταν έτοιμο πολυ διαφορετικό όμως είχαμε κρατήσει κάποια από τα παλια μας έπιπλα αλλά τα περισσότερα ήταν διαφορετικά...

ΕΧΕΙ ΠΙΣΙΝΑ ΓΟΥΑΟΥΥΥΥΥ!!!!!!🔥🔥🔥

Το σπίτι ήταν πολυ πιο μεγάλο με 2 ορόφους στον πανω ήταν τα υπνοδωμάτια. Κάτω η κουζίνα ,το ένα μπάνιο, το σαλόνι, η τραπεζαρία και τέλος μια μικρή αποθήκη. Πάνω ήταν το δωμάτιο μ δίπλα ήταν τ ΒΛΑΚΑ τονίζω αδελφου μ Άρη *ναι δεν έχουμε και τις καλυτερες σχέσεις* ποτε δεν κατάλαβα γιατί κι ουτε με απασχόλη απλά δεν ταιριάζουμε... Και για κάποιο παράξενο λόγο δεν μοιάζουμε εγώ παρει απο την μαμά... Πάλι ουτε με τον μπαμπά μοιάζει μόνο στα μάτια κάπως...
Άρης:

 Άρης:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Δίπλα των γονιών μ και παραδιπλα το μεγαλυτερο μπάνιο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Δίπλα των γονιών μ και παραδιπλα το μεγαλυτερο μπάνιο . Έχουμε και τζακουζι επίσης έχουμε και δωμάτιο γυμναστικής (ιδέα της μαμας μ φαντάζομαι)

Εφτιαξα τα πραγματα μου και έπεσα πανω στο κρεβάτι μετά από το χαλαρωτικό μ τζακουζι....
Αυριο είναι η πρωτη μ μέρα στο καινουριο μου σχολείο 😡

{Heyy μονοκερακια μου το ξερω μικρό κεφάλαιο αλλά τα παμε καλα στα vote το βράδυ θα ανέβει καινουριο} 🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Νεξτττ????

Εγω κι αυτός?...Ουτε Στα Ονειρα Σου!Where stories live. Discover now