•Η πρωτη γνωριμια με τον ηρωα

30 4 11
                                    

"Ντριν Ντριν... Αΐ γ***σου και εσυ πρωΐ πρωΐ . Το κεφαλι μου απο χθες παει να σπασει. Τ'α πιαμε καλα χθες. Το μονο που μου ξεχασα ειναι οτι εχω να παω στο σχολειο."

"Καλημερα αγορι μου ξυπνησες?? " Με μια φωνη ορεξατη με φωναξε η θεια μου.
" Ελα να φας πρωΐνο γρηγορα γιατι θα αργησεις στο σχολειο"

"Αΐ παρατα μας και εσυ ρε θεια.Ξερεις που εχπυμε βαλει το ντεπον ?? Το κεφαλι μου παει να σπασει "βαριεμαι το σχολειο.

Που θα με βοηθησει στη ζωη μου αυτο ?? Αντε 2 χρονια για να τελειωσω την 2 λυκειου και 1 χρονο στρατο. Τι ατυχεια κι'αυτη.

"Το ντεπον ειναι στο μπανιο στο αριστερο ντουλαπι στο 3 ραφι .Θες να σε παω στο σχολειο ??"ειπε με χαρα

"ΟΧΙ...περιμενω τον Σταυρο να ερθει να με παρει..."

[...]

Με το που περασα την πορτα του σχολειου ενα σωρο απο τα δημοφιλη κοριτσια με περιμενα οπως η Αναστασια , η Χριστινα , η Ευα και πολλες αλλες. Εκει ηταν και το κοριτσι μου η Κωσταντινα.

Η Κωσταντινα ειναι ψηλη,ξανθια,με μεγαλο κωλο και γαλαζια ματια...
Ειναι η πιο ομορφη στο κολεγιο.

Ο μονος λογος που τα εφτιαξα μαζι της ειναι επιδη θελω να ανηκω στους διασημους του κολεγιου μου.

Το κολεγιο στο οποιο πηγαινω ειναι ιδιωτικο.Καθενα απο τα παιδια οι γονεις τους πληρωνουν 1.200€ το μηνα για να πηγαινει το παιδι τους σε αυτο το σχολειο.Εγω κερδισα στον μαθηματικο διαγωνισμο. Αμα θελω να συνεχισω να βρισκομαι σε αυτο το σχολειο θα πρεπει να εχω μεσο ορο πανω απο 19,8.

Αναρωτιεμαι πως τα καταφερνω και με πολλες γκομενες και με αψωγους βαθμους.

Μετα απο το 7 ωρο ηρθε και με βρηκε ο Σταυρος.
"Ελα ρε φιλε.Τι λες ?? Παμε να χτυπησουμε κανα γκομενακι??" Μου ειπε ο Σταυρος ...

"Και γιατι οχι.Αρχισα να ξενερωνω με την ψωναρα την Κωαταντινα"ειπα εγω και και Σταυρος συμφωνησε χωρις να το σκευτει λεπτο...

"Τελεια . Θα ερθω να σε παρω στις 10:00 .Η μανα μου μου πηρε ενα καινουργιο καπριλε marcedes σε κοκκινο. Τις γκομενες θα τις περνουμε δ2κα δεκα. Θ πεσουν ολες ξερες με τετοια αγορια σαν εμας."

"Οκκ. Θα τα πουμε στις 10.00"Ειπα με μια φωνη μες στην αγωνια για το βραδυ...

[...]

Η ωρα ηταν 10.00 και ο Σταυρος χτυπησε το κουδουνι και του ανοιξα"Ελα τε παιχταρα μου.Ετοιμος να το καψουμε??"

Φυγαμε και πηγαμε σε ενα μπαρ με κατι γκομενακια ποιο καυτα και απο τα μοντελα....Το καψαμε χθες...

[...]

"Καλημερα Αρη"ειπε οπως καθε μερα η θεια μου.

Ξαφνικα ανοιγω τα ματια μου και...

Ελπιζω να σας αρεσε το πρωτο κεφαλαιο του βιβλιου μου.💕😙❤

Καντε μου follow και like σε καθε κεφαλαιο που θα ανεβαζω.❤❤

Να ακολουθησετε και να διαβασετε τις ιστοριες της queen_athina😍😍😍❤❤

LOVE IS EVERYTHINGWhere stories live. Discover now