Evy: w-waar ben ik?Noah: you fainted so we had you put on the couch.
Evy: Oh, yes Englisch sorry.
Noah: Oh, I understand a little bit Dutch😊
Evy: Okay, that's fine 😥, but i have to go to my home, b-bye☺️
Noah: bye😊
Evy is thuis en zegt tegen haar moeder wat er gebeurt is.
Evy: ik ging dus zo naar buiten kennis maken met de nieuwe buren en toen zag ik Noah Schnapp waar ik het altijd over heb. Toen ik hem zag toen viel ik flauw en toen hadden ze mij bij hun thuis binnen op de bank gelegd.
Moeder: oke, fijn dat het is goed is gekomen, maar toch ga ik met je naar het ziekenhuis voor als het anders is 😯
De volgende dag in het ziekenhuis..
Dokter: nou, vertel eens wat er gebeurde?
Moeder: Nou het ging zo; Evy ging de nieuwe buren bezoeken en zag een jongen die ze leuk vind..
Evy: mammm...
Moeder: niet onderbreken graag.. En toen ze die jongen zag viel ze flauw
Dokter: oke Evy dan gaan we kijken of alles in orde is en dan komen we terug en zeggen of wat is..
Later....
Dokter: er is niks met echt ergs aan de hand, alleen een lichte hersenschudding voor de rest is alles nog heel. Ik wil graag over een 4 weken nog een afspraak maken, kijken of het niet erger is geworden. Gewoon voor de zekerheid. En als het nog een keer gebeurd, kom dan gelijk alstublieft langs.
Moeder: oke, is goed. Dank u wel
Ondertussen is Evy weer op school..
Evy (in haar gedachten): Om.. Zie ik daar nou Noah Schnapp staan bij mij op school. Oke.. Rustig blijven Evy. Er gebeurd niks..
Docent: Mag ik jullie voor stellen aan een nieuwe leerling: Noah Schnapp. Hi Noah welcome to ours class, you can sit next to Evy. Evy kan jij Noah Nederlands leren dan kan ik ook gewoon in het Nederlands les geven.
Evy: J-Ja meneer.
Docent: Dankje ;)
Noah: Hey, there you are :). How do you feel?
Evy: yes, it goes well, only I have a mild concussion
Noah: oh okay, I hope you feel better soon.
Evy: Thank you :). Should I learn you Dutch?
Noah: Yes, please. Can we do that after school by me home?
Evy: Yes, sure :)
Na school zijn ze bij Noah thuis
Evy: Okay. The first one is: hallo ha-llo. Thats means Hello
Noah: Ha-llo. That was easy
Evy: Next: hoe gaat het?. That means how are you?
Noah: Hoe kaat het?
Zo gaan ze nog even door totdat er iets gebeurt...
Noah geeft Evy opeens een lange kus😱
JE LEEST
The new boy in Town | FT Noah Schnapp | Dutch Story✔️!
FanfictionWelkom bij mijn eerste boek! Inleiding: Je kijk Stranger Things op Netflix en je ziet opeens een verhuiswagen tegenover je huis staan. En ziet een jongen uitstappen: Noah Schnapp. Jullie zijn allbei eerst heel verlegen en daarna gaat er wat gebeure...