Sabah kalktım ve hemen banyoya gittim bugün yeni bir hayata adım attım ve bu gerçekten büyük bi adım abim bana seslendi "Abicim nerdesin" abime bakıp "Burdayım abi merak etme uyandım holdinge gidebiliriz" evet doğru duydunuz holding dedim ben normal bi kızdım yaa bir ayda alıştım resmen ben 3-4 ay önce normal bi kızdım yaa herşey 2019 yılı ekim aynın 13 ünde değişti o gün benim doğum günüm dü ben çok mutluydum ama olucakladan da habersizdim
Herşey okula benim hediyelerimi almaya gelen babamın gönderdiği o korumayla başladı geldi onu babamın gönderdiğini söyledi ben inanmadım tabi ve ondan bütün kanıtları istedim o da bana kanıtladı babamı arayarak sonra ona hediyelerimi verdim ve gitti bende tekrar derse girdim ve yine okulda olduğu gibi sürpriz bir parti ile karşılaştım o sürpriz partide bana dünyanın en büyük hediyesi verildi abimi verdiler bana abimin küçükken başı beladaymış ben doğduğumda abim çok pis belaya yakalanmış babamlar onu Amerika'ya saklamışlar ve abim ben bu yaşıma gelene kadar orda kalmış bela dediğimde abimi kaçırmak isteyen adamlar abimle aramda iki yaş var yani ben iki ben dört yaşındayken abim gitmiş ama beni hep çok özlemiş hep sormuş beni orda babamın çok yakın bi arkadaşında kalmış abim ama dediğim gibi hep sormuş kardeşime karışan var mı? Yan gözle bakan falan diye sormuş işte ben o gün hem abimi hem ölmüş bildiğim ablamın kaçırıldığını bize öldü diye söylendiğini vede holdingi öğrendim holding bide makyaj holdingi yani yuh babam bana herşeyi anlattı şimdi burda kendime özel on koruma bana özel büyük bir awm bana özel villa (değil saray) ve peşimde koşan bana aşık 20 yakışıklı erkekle istanbulda yaşıyorum ha iki tane şeyi eksik saydım aileme özel lunapark ve sinema salonu var ve ben şimdi cihan abim ve sudenaz la beraber holdinge gidiyorum evet doğru cihanda burda tamam niye burda babam bana göz kulak olsun diye bi sekreter ve danışman lazım demiş danışmanım sudenaz en yakın arkadaşım ve sekreterim cihan biz üçümü ayrı bi yerde özel öğretmele özel ders veriliyor biz şimdi çıkıyoruz "Cihan son durum ne bi söylesen yoldayken" cihan bana doğru döndü o önde oturuyo bende sudeyle arkada bi saniyeliğine bana döndü sonra tekrar önüne "bugün holdinge gitmekten başka yapıcak bir şeyin yok sultanım" o bana hep böyle der alıştım artık o bana aşık çünkü "o zaman holding den sonra avm ye gideriz sonra sinema salonuna olur mu uyar mı size?" Sude bana baktı "okey knk bana uyar valla yalnız alışveriş meselesi sıkıntılı cihan için yani sıkılmaz mısın ?" Dikiz aynasından bana bakıp göz kırptı göz devirip camdan bakmaya başladım "bana uyar sıkılmam ben-" sude cihanın sözünü kesip "sultanın yanında sıkılmazsın sen" dedi ben ve göktuğ güldük sude ve cihanda güldüler ve holdinge geldik işte maceram böyle başladı...