for the first time

15 0 0
                                    

p.o.v. Sophie

vandaag is het dan zo ver, we gaan vandaag naar het one direction concert in amsterdam.

ik heb me nog nooit zo verheugd op een dag!

bericht van sanne:

heee schat!!! ik verheug me zoooo erg op vanavond dat ik gwn amper zin heb om te eten. <3

ik ben al helemaal klaar met alles enzoo en we komen je zo ophalen!!! zorg dat je klaar staat want ik wil ook nog even shoppen vandaag voordat we in de rij gaan staan. veel xx-jes en knuffeltjes.

dit bericht liet me denken aan de tijd en ik zag dat het al half 1 was. Sanne en haar moeder zouden me om 1 uur ophalen en ik kom nog maar net mijn bed uitgestapt. Uit stress gooi ik mijn gloednieuwe iphone op de grond en race ik naar de badkamer.

mijn moeder komt nog half slapend naar de badkamer en vraagt wat er aan de hand is. Maaaaaaaaaaammm war is mijn blauw shortje ik heb hem NU nodig. Sanne kan er ieder moment zijn. Die hangt aan het wasrekje in de kelder, zegt mijn moeder gapend.

Eindelijk hoor ik de deurbel gaan. Ik pak mijn tas en camera en zeg gedag tegen mijn ouders.

Dan race ik naar de deur, gooi hem open en begin dan heel hard te schreeuwen. Sanne schreeuwt zo als normaal weer het hardst en begint dan bijna te huilen. Ik zwaai nog even naar mijn moeder en stap dan met Sanne in de auto.

Na 2 uur rijden komen we eindelijk aan in Amsterdam. Sanne en ik hebben de hele weg mee gezongen met de leukste muziek van one direction.

na nog een paar uur geshopt hebben en 1 uur in de rij te hebben gestaan zijn we eindelijk bij onze staan plekken vooraan het podium. na een half uur begint het voorprogamma 5 seconds of summer. de hele zaal zingt mee met het het laatste liedje

she looks so perfect standing ther in my american aparle underware, and i know now, that i'm so dooooowwnn

for the first timeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu