Cetvrti dio

746 20 33
                                    

DISCLAIMER: u ovom poglavlju ce bit neke ajmo rec kontroverzne *graphic* stvari pa ak niste confortable ne citajte dalje k thanks

----------------------------------------------------

Voze se vec satima. nevidi se kraja valovima ljudi koji se sljevaju po ulicama zagreba da docekaju vatrene, i koliko god da im je drago da je toliko ljudi doslo, a bilo im je STVARNO drago, vec su bili premoreni od puta, pa su organozatori odlucili da ce stati u vatrogasnom domu da pojedu i popiju nesto (sto nije alkohol i domacice). cim su se iskrcali iz busa svi igraci su potrcali u zgradu da izbjegnu sve ljude koji su htjeli autogram, naravno udovoljit ce im poslije, ali trebali su malo odmora. nakon sto su usli u zasebnu prostoriju domo i sime su se krenuli cerekat ko blesavi zbog boga pitaj cega, i cijela prostorija je eruptirala sa smijehom, svi su se dobro zabavljali. nakon sto su se svi lagano rasprsili po prostoriji dejan je uzeo simu za ruku i odveo ga sastrane u zasebni dio. sime ga je samo zbunjeno gledao ali je posao za njim. kad su dosli u zasebni dio lovren je zatvorio vrata i gurnuo simu uza zid i poljubio ga. vrsaljko, fizicki manji i realno slabiji od dejana nije se mogao oduprijeti (a nije ni htio) pa su tako stajali par minuta. nakon sto su se odvojili na par sekundi da bi dosli do zraka, lovren se od srca osmjehnuo simi, jer nikog u zivotu nije volio kao njega i bio je sretan sto mu to moze reci i pokazati. sime je vidio sjaj u lovrenovim ocima i samo ga je htio vise, strastveno ga je poljubio, stavio mu ruke oko vrata i prakticki skocio na njega s nogama oko njegovog struka. lovrenu, fala bogu, nije bio problem nositi vrsaljka jer je bio strasno lagan, pa ga je odnio do stola i tamo ga posjeo i krenuo mu skidati majcu.
Da ne duljim, dejan je simu tolko izjebao (jer je dejan top, a sime bottom khm) da ovaj vise nije mogao stajat na nogama. srecom nitko nije ni primjetio da ih nema, pa su se samo iskrali iz prostorije i vratili nazad medu suigrace, dejan je nosio simu na ledima jer, kao sto rekoh, vrsaljko nije vise mogao stajati normalno. no svi su znali da je sime lud pa se nisu cudili kad su ih takve vidjeli i nitko nije propitkivao jer su svi realno bili mrtvi pijani. nakon sto su zahvalili vatrogascima i svima podijelili autograme vratili su se na bus, svi osim sime. kad je lovren shvatio da ga nema malo se zabrinuo, ali opet, to je sime, pa se nebi cudio kad bi ga vidio kako ga nosi rijeka ljudi dublje u masu. bus je krenuo a vrsaljko se jos nije pojavio, cak su se i mateo i suba zabrinuli. no onda su vidjeli nesto sto im je svima izmamilo osmijeh na lice, vidjeli su simu kako se vozi na policijskom motoru, ispred busa, i pozdravlja ljude oko sebe. svi su samo odmahnuli glavom a lovren je odahnuo. kad se sime vratio na bus docekao ga je aplauz suigraca i lovren koji ga je lupio po glavi i rekao "pizda ti materina, sime, nemoj nas tako strasit vise jebem te u supak" a sime je samo okrenuo ocima i uz osmijeh rekao "pa vec to ionako radis, nebi mi smetalo".

-------------------------------------------------------

hdjshshhajakajieuej ovo je jako lose jer je na hrvatskom i apologise

Vrsaljko x LovrenWhere stories live. Discover now