Cafén

33 1 0
                                    

Hej folkens, ville bare lige sige et par ting inden jeg går i gang med historien igen. Jeg håber i kan lide den og vil læse med, jeg vil opdatere 1 gang om ugen det bliver højst sandsynligt lørdag :) Nu vil jeg gå igang med andet kapitel :)

Klokken er 12 jeg er lige stået op alt forsent, jeg skal mødes med Kasper om 2 timer og jeg tager et kvarter om at komme der ind. Det betyder at jeg kun har halv anden time til at gøre mig klar, jeg havde ellers tingt mig at krølle hår men det kan jeg godt glemme alt om. Jeg skynder mig i bad, ligger make up så hurtigt jeg kan og det skal lige siges det er ikke særlig hurtigt. Nu kommer den svære del hvad skal jeg have på, det er en ret varm sommer i Danmark i år så ingen lange bukser eller tykke trøjer. Jeg stod længe og bare gloede ind i mit skab, det er som om hver gang man skal noget har man ikke noget og tage på. Det endte med at jeg tog et par højtaljede cowboy shorts på og min nye blomstrede t-shirt på. Jeg fandt en taske og proppede en cardigan, en læbepomade, min pung, tyggegummi og selvfølgelig min mobil i også løb jeg ud af døren hen til bussen. Jeg kom hen til bussen et minut inden dem kørte men jeg nåde det.

Nu var jeg endelig ved cafén, klokken er 14:02 så kun to minutter forsent. Jeg så Kasper sidde ved et bor alene,  jeg sneg mig ind på ham og kom op bag ham, jeg tog mine hænder om foran hans øjne og sagde "gæt hvem" og han svarede "er det mon den smukke Sofie" jeg grinte og satte mig ned overfor ham. "Jeg har bestilt en cola til os begge og en stor tarlerken pomfrits vi kan del" sagde Kasper "super, jeg elsker pomfrits så det er bare godt" svarede jeg. Vores colaer og pomfrits kom, hvilket var godt for jeg var ret sulten jeg nåde jo ikke at spise morgen mad. Da vi var færdige med at spise, sagde Kasper "skal vi ikke tage i Tivoli?". "Ej jo, jeg har aldrig været i Tivoli før" sagde jeg, jeg var også en ad de eneste fra min klasse eller gamle klasse nu der ikke havde været i tivoli før.

Vi var et stykke fra Tivoli, så vi bestemte os for at tage bussen der hen fordi vi er to dovne teenager der ikke orker at gå. Busserne i København er altid fyldte og man skal være heldig for at få en plads, i Tønder havde vi ikke engang en bybus.

Nu stod vi så foran Tivoli, Kasper har et sæson kort fordi han er her så tit. Der var ret lang kø, de fleste var børne familier med små børn der tudbrølet. Jeg har aldrig forstået børn der græder når de skal i forlystelsesparker eller et eller andet sjovt, tror bare små børn græder konstant. Nu blev det vores tur og jeg havde fundet min pung frem "den får du ikke brug for" sagde Kasper "hvad, jeg skal da betale for at komme ind" sagde jeg spørgende "nej jeg betaler for det hele" svarede Kasper sødt, jeg synes det var mange penge han ville bruge på mig, men jeg klagede ikke hvis en dreng vil betale for en klager man ikke.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

kærlighed ved første blikWhere stories live. Discover now