1. De cat timp scri povesti?
De aproape un an jumatate, sau poate chiar doi. Nu mai stiu sigur.
2. Ce genuri de carti iti place sa citesti si sa scri?
Imi plac aproape toate, inafara de S.F.-uri.
3. Ai vreun idol in literatura?
Nu, din pacate nu am.
4. Ce filme si seriale preferi?
Aici nu ma pot decide.Daca vad trailer-ul si imi place , ma uit, daca nu imi place nu ma uit. Nu am un gen preferat.
5. Ce trupe de muzica sau artisti muzicali asculti?
Pai ,la trupe imi place: Fall Out Boy, The Veronicas, Fifth Harmony, Neon Jungle si Nickelback, iar cantareti : Justin Bieber, Lana Del Ray si Neon Hitch.
6. Cu ce scriitori te intelegi de pe wattpad?
Cu Alex, Adela, Elena, Cristina, Milena si Lil Mama. Se stiu ele.
7. Daca ar fii sa faci o colaborare, cu cine ai face-o?
Hmm, nu as vrea sa fac o colaborare, dar daca s-ar intampla minunea asta ar fii cu Cristina sau Alex.
8. Cu care din personajele cartilor tale ai vrea sa semeni?
In fiecare personaj de-al meu am pus cate ceva din mine. Practic, ele seamana cu mine. Dar cel mai mult vreau sa seman cu Benediet Price din 'Tonight You're Mine' pentru ca il are pe Carter si mie imi place de Carter.
9. Ce simbolizeaza username-ul tau, 'CappuccinoG'?
Pai, eram (accent pe eram) obsedata de cappuccino. Voiam sa imi schimv username-ul vechi pentru ca ma plictisisem de el si chiar atunci beam cappuccino. Mintea mea a procesat repede si asa am ajuns la Cappuccino.
G-ul de la sfarsit vine de la porecla mea, 'Groove'.
10. Descrie-te in cateva cuvinte!
Incapatanata, lenesa, plictisitoare, ascultatoare si enervanta.
11. Ai un crush pentru cineva? Ma refer dintre vedete...
De fapt am chiar doua. Primul este Justin Bieber si al doilea este Xavier Samuel.
12. Din ce te inspiri cand scri?
Din orice. Filme, poze, melodii...Chiar orice!
13. Cum iti place sa te distrezi in timpul liber?
Nu ma prea distrez...
14. Care este cartea ta preferata?
Pai, de pe wattpad este 'My Soul Mate' - de @adelapetrache si din realitate ' 22 Indigo Place' - de Sandra Brown.
15. Un mesaj pentru fanii tai?
Viata este o poveste. Ai grija cum o scrii!
Multumim mult lui CappuccinoG ! <3
▶Acesta este primul capitol. Acum ca ati vazut cam cum decurge un interviu va rog sa imi recomandati scriitori pentru interviu si sa imi lasati comentarii cu intrebari pe care ati vrea sa le pun celor carora le iau interviu ! ;) ◀
CITEȘTI
Interviuri
RandomInterviuri. Iau interviuri doar scriitorilor care au deja carti dezvoltate. Coming Soon...