1.rész

146 20 9
                                    

Sziasztok én Emma vagyok.A többit pedig  fogjátok látni.Jó olvasást!:)
-Jó reggelt család!-mondtam álmos hangon.
-Jó reggelt hercegnőm,hogy aludtál?-kérdezte apa.
-Köszi jól,csak hót kómás vagyok,mert hajnali 1 vagy fél 2 is volt amikor lefeküdtem aludni.Te hogy aludtál?-kérdeztem.
-Jól,ami pedig a fáradságodat illeti,nem hajnalba kellene lefeküdni aludni-mondta apa cinikus hangon.
-Mit csináljak,ha nem tudok elaludni?
Erre apa nem mondott semmit...
-Na látod apa,ha nem tudok aludni akkor nem is fogok!-jelentettem ki neki.
-Na jól van,semmi baj igyál meg egy kávét és jobban leszel.
-Okés
15 perc múlva....
-Na jobban vagy már kisasszony?

-Igen,és ne hívj többet kisasszonynak,mert nagyon irritál!
-Jól van na,nem kell felkapni ezért a vizet!
-Köszönöm,hogy végre kezded megérteni,hogy nem vagyok az az apuci picike lánya!-mondtam megkönnyebbülve.

-Szívesen kisasszony.-azért mondta hogy idegesítsen vele és sikerült is neki.

-Na apa fejezd már be mert rohadt idegesítő vagy!
-Rajtam kívül még van 2 lányod is foglalkozz azokkal is ne csak velem!-mondtam neki.

-De te vagy a kedvencem!
-Miért pont én?

-Mert tebenned megtaláltam a gyerekkori önmagamat,csak lányba.
-Hogy érted ezt?

-Úgy hogy te is olyan célratörő,akaratos és makacs vagy mint én voltam.
-Na ebben igazad van-mondtam apának.
-Na én megyek lányom.
-Hová mész?-kérdeztem kíváncsian.
-Dolgozni Kijevbe,tudod orvos vagyok el is felejtetted?
Azt tudni kell apáról hogy Kijevben dolgozik és emiatt nagyon keveset látjuk:(

-Ja tényleg el is felejtettem,ez a 2 hét jó hamar letelt-mondtam szomorúan

-Igen,nagyon gyorsan letelt,tudod szeretnék még többet is veletek maradni,de a munka az munka!
Megöleltük jó szorosan egymást ahogy csak bírtuk.Azt tudni kell rólam,hogy embereket nagyon nehezen tudok elengedni.Apa sem volt kivétel.
-Na jól van lányom elég a sírásból,nyomás öltözködni,vagy nem szeretnél kikísérni a kocsihoz? 
-Megtöröltem a szememet,máris megyek öltözni.
Szóltam anyáéknak hogy apa indul is Kijevbe ,csak megvár engem amíg felöltözök.
Fél óra múlva már kész is lettem.Ezt vettem föl: 

Már a szobámból kikiabáltam anyáéknak,hogy induljanak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Már a szobámból kikiabáltam anyáéknak,hogy induljanak.5 perc múlva oda is értünk a kocsinkhoz.
-Apa már hiányzol,pedig még el sem mentél-mondtam szomorú hangon.
Ezt meghallotta és szorosan magához ölelt minket.Utánam pedig búcsúzott a család összes többi tagja.
-Jó utat apa,és amikor odaértél azon nyomban hívjál föl minket-utasítottam.
-Okés mondta apa.
Remélem tetszett nektek az 1.rész ha igen akkor jelezzétek commentel,voital.Ha szeretnétek 2.rész azt is írjátok meg nekem.Jah mielőtt elfelejteném a részeket 2-3 naponta szeretném szünidő alatt kitenni,de már amikor suli lesz heti 1 alkalommal.Puszika.Sziasztok.

Szerelemre ítélveWhere stories live. Discover now