ASELİN HAYATI

8 0 0
                                    

Ben kimimki , veya niçin yaratıldım , hayatimdaki bütün berbatliklara rağmen niye hala yaşıyorum.

- aaasseell

- nevar ahsen ,yine ne istiyosun ?

- aaa!! Hâlâ toplamamışsın eşyalarını,  dur bari sana yardım edeyim

- sakın !! Sakın birdaha esyalarıma dokunmaya cürret etme ahsen  !!

- sana niye bu kadar asabisin diye sormuycam ama artik
birazcikta olsa kendine çeki düzen ver asel

- sanamı sorucam nasıl davranacağımı

- tabi asel hanim ben kimimki , bu arada annem bizi aşağıda bekliyor gelsen iyi olur

- demek mine hanım yine beni görmek istedi ha

- şöyle hitap etmeyi kes artik obizim annemiz

- söyle ona çok istiyosa kendi gelsin ahsen

Ahsen 'den

Bu konuşmamızdan sonra aşagıya annemin yanına  dim bana doğru dönüp konuşmaya başladı

- asel nerede ahsen

- şey anne , ben dedim ona ama

- tamam , galiba kendim gitmeliyim

Asel ' den

Dipsiz karanlik bir kuyunun içindeyim , 7 yıldır çıkamadım ben o kuyudan

17 yaşındayım ben , birde ikizim var ahsen , benim ismimi babam kardeşimin ismini ise annem koymuş
. Babamın adı salih çok iyi bir ziraat mühendisi . Annemin adı ise mine kendisi çok iyi bir avukattır ama bir şirketi var , zaten kendimi bildim bileli annem kariyer peşindeydi . Ya babam o hiç öyle değildi bütün hayatını kızlarına adamış bir adamdı o , bizi yıkardı , saçlarımızı o örerdi , formalarızı o giydirirdi , babamın bizden bir defa bile şikayetçi olduğunu görmedim ben , ama en sonunda sessizliğini bozdu daha doğrusu annem . Bir gün çıkageldi gözleri kıpkırmızı ağlamaktan  sacı başı dağılmış bir vaziyette . Babam endişeli bir biçimde yanına gidip "ne oldu sana , ne bu vaziyet " dedi , annem ise öldürecekmiş gibi bakıyordu babama .

Daha 10 yaşındaydık , korktuk , sustuk . Annem babamın kolundan tutup balkona çıkardı bir şeyler anlatmaya başladı , babam suçlu bir şekilde başını öne eğdi . Sonra babam balkondan çıkarken annem " sen ölmeyi hak ediyorsun " dedi , şok olmuştuk ters giden bir şeyler vardı . Babam yanımıza gelip " korkmayın tamammı , şekerlemelerim benim " babam bize hep şekerlemelerim derdi. Arkasında seslendim " baba nereye gidiyorsun " dedim babamsa bana dönüp " merak etme çok huzurlu olacağım biryere gidiyorum " dedi . Anlamamıştım . Ama terasa cıkıyordu galiba .

Annem yanımıza geldi sinirliydi dışarıya öylesine  bakıyordu . Ama birden yukarıdan aşağıya çakılan bir ses geldi , tabi annem o sırada çığlık attı , yüzü kireç gibi olmuştu.  Bir 5 dakika falan donakaldı sonra hemen dışarıya çıkıp aşağıya baktı . Bizde yanına gidecektikki bizi durdurdu . " Odadan çıkmayın " dedi  ahsen hemen " anne ne oldu , babam nereye gitti , niye ağlıyorsun" dedi annemse sadece baktı . Sonra bir kargaşa , ambulans sesleri , polis sesleri . Sonra öğrendikki babam intihar etmiş , nasıl yıkıldık , ama sadece aklımdaki tek şey annemin babama sen ölmeyi hak ediyorsun demediydi , neden böyle dedi,  annem neden ağladı,  babam niye intihar etti , hiçbirşey  demediler . Sonra ise zaten hayata küstüm  , konuşmadım kimseyle .

Aradan 7 yıl  geçti  annem eski hayatına geri döndü,  hiçbirşey olmamış gibi . Ama ben hiç bir zaman öyle olamadım . Ozamanlarda bize dadı tutmuştu fatma teyze  , iyi sevecen bir kadındı kocasıyla birlikte kaliyordu bizde , kocası ihsan beyide  annem Bahçıvan olarak almıştı eve . Birde kızları var bizden 2 yaş küçük ben sosyal biri olmadığım için kiz ahsenle daha iyi anlaşırdı . Sahiden adı neydi bu kızın . Öyle işte.  Annemden 3 şey istedim şu ana kadar 1. Tekvando yapabilmem için bana özel hoca tutmasını , 2.  Devlet okuluna gitmek istediğimi,  3. Benle gerekmedikçe muhattap olmamasını,  işte bu kadar . Simdide yeni bir eve taşınıcaz  bu yüzden biraz sonra gelir kapıma beni ikna edebilmek için .

YAZGÜLÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin