Vártam anyát de nem jött nagyon rosszul esett nekem !! Nem hittem el hogy a saját anyamban nem bizhatok meg !! Fel szállt a gépem !! Elaludtam a repülőn !! Jól utaztam minden !! Másnap kapok egy telefon hívást ismeretlen felveszem !!
- igen tessék
- jó napot kívánok Laura kisasszonyt keressük !!
- jó napot ! Én lennék az !
- nagyon rossz hírünk van az ön számára !
- ohh halgatom mi az a rossz hír uram ??
- hát szóval egy kórházból hívom önt !
- igen mi a baj ?
- az édesanyja súlyos balasetet szenvedett az m3-mas autó pályán !! És most az intenzíven van !!
- úr isten ! Anyukám !
Melyik kórházban pontosan ??
- a nagy kórházban a főtéren !
- jesszusom
Már is haza repülök a legjobb első géppel !!
-Rendben az édesanyja a 4 emelet 3 lakosztályán fekszik !
- rendben köszönöm szépen uram
Viszont hallásra !
- viszont hallásra kisasszony, !
Azzal még vettem a repülő jegyet és haza repültem !!
Bementem a kórházba és még kerestem édesanyámat és akkor már csak egy üzenete láttam amit az orvos adott át !
Hölgyem ezt önnek írta az édesanyja!
- köszönöm szépen uram ?!!
- nyissa ki !
- rendben !
Ez állt benne : lányom nagyon sajnálom hogy nem tudtam elmenni a reptérre de balasetet szenvedtem ne sírj én miattam ne foglalkozz velem az életedet folytasd ott ahol most elkezted ! Csak most én nélkülem ?!!! Hidd el minden rendbe jön ott van apád légyszíves teljesítsd az utolsó kérésem vedd fel apáddal a kapcsolatot és mondd neki hogy új életet kezdell de nélkülem ki ment Németh országba dolgozni és kb olyan 14 éves korodban láthatott téged utoljára mert mikor haza jött mindig elkuldtelek valahova hogy ha meglátod akkor ne sírj utánna hogy el kell menni e sajnálom nagyon rossz anya vagyok és voltam dénár sajnos nem tudom meg változtatni mert már nem élek mire te haza jöttél addigra nekem végem lesz !! Mindegy nagyon szeretlek téged is és apádat is add át neki és ne sírj ! Itt a telefon száma hívd fel ; 4567658208 kérlek ne sírj !!
Ezzel a levélel búcsúzott el édesanyám és azt is tudom miért szenvedett balesetet én miattam !!! Mert azt mondta hogy el késett elnézte az időt sietett a reptérre felé és olyan fáradt volt hogy elfáradt a kocsiba és szembe ment a kamionnal !!! Ezzel a levélel a szívemet törte ketté !! Mindegy meg ígérem. Neki hogy fel veszem apámmal a kapcsolatot !!!