Esmerin bulunduğu grup şu an coşuyordu, ki böyle bir coşuşu o bile tahmin etmemişti.
ShiShi: "Bak şimdi. Mitsubilmem ne sarışını ile çıkıyor. Hiç öpüşürken falan görünmemişler veya kız onun evine gitmemiş. Kısaca bekareti sağlamda olabilir. Onun dışında; twitter, instagram, facebook ve snapchat kullanıyor. Hesap isimleri sırası ile şunlar; mika_hire, mikaelahyakuya00, Mikaela Hyakuya ve bluerubyx . Neyse, Facebook en son girilme 10 Haziran. Onu siktir et, instagram son durumu dün Mitsubilmem ne ile atmış. Tweet yok. Snap üşendim. Onun dışında dur az soluklanayım."
Çocuğun sülalesini araştırmış arkadaşı sayesinde ufak bir kıkırtı boş odasını doldurdu. Yalnız yaşamaya başladığından beri evde sadece onun melodik sesi yankılanıyordu.
Kimi: "Bu kızla evlenen erkek korksun aq. Ne zaman sıçtığını bile anlar. . ."
ShiShi: "Kim erkek olacak dedi ki?;))"
Yine kıkırdadı esmer. Öyle kişiliklere sahip insanlar ile takılıyordu ki, mutsuz kalma imkânı yoktu resmen.
ShiShi: "Neyse. Zaten çocukluktan beri seyrederek sevdiğin için salak, 6 7 kere kapmışlar bunu ama ilişkileri 1 haftayı geçmemiş hiç biri ile. Kesin seni bekliyor;))"
Esmer tebessüm ederken, aklına sevgilisi olduğunu söyleyen genç geldi aklına. Minik kalbi ağırlık yaptı bir o kadar minik bedenine. Yutkundu hafifçe esmer, Mikaela'nın her şeyine sahip olmak istiyordu ama geç kalmıştı. Belki de kalmamıştı?
ShiShi: "Plan A'yı söylüyorum. Ben gidip bununla kanka olacağım. Oradan hâllederim ben, anladın mı kara kedi?"
Esmer genç hafifçe somurturken "Tamam" yazarak telefonunu kapattı. Sarışın hâlâ onu bekliyordu. Yazacaktı akşam, şu an kaldıramazdı.
Kendine bir sandviç yaptı. İştahı kabarırken eline alarak geri odadına gitti ve beyaz kulaklıklarının, kulakları ile telefonundaki müzik arasına ince bir köprü olmasına izin verdi.
Metallica-Nothing Else Matters dinliyordu. Kalbi bu şarkıda hafifliyordu sürekli, bu nedenle severdi bu şarkıyı.
[[YN: Böyle kötü bir kitapta böyle mükemmel bir şarkı. . . Telif yiyeceğim. Jxjxjx ]]
Zamanın nasıl gelip geçtiğini fark etmemişti esmer olan. Kendi hâlinde devam etmişti, artık ne zaman başka bir işe geçecekti belli bile değildi.
Bu sırada, sarışın ne yapıyordu?
Kırdığı kalbi unutmuştu, Mikaela. Bilgisayarında arkadaşları ile oyun oynuyordu. İlk defa bir erkek ona aşkını itiraf etmişti. Açıkçası, altta olmaktan korkuyordu bir erkeğe karşı.
Çocuksu buldu bu düşüncesini ve binlerce meleğin gülüşünü andıran bir gülüş sundu evrene. Açıkçası, daha yazacağını sanmıyordu ama yazsa fena da olmazdı onun için. Merak ediyordu, ona aşık olmayı başaran kişileri deliler gibi merak ediyordu çünkü kendini dıştan bilmiyordu.
Saatlerce kalkmadı bilgisayar başından, en son oyun bittiği zaman telefonuna baktı. Yarım saat önce, kaydetmediği o numaradan bir selam mesajı gelmişti. Cevapladı elbet, merak ediyordu bu oğlanı.
M: "Geç cevap için üzgünüm. Overwatch oynuyordum."
Cevabı hızlı gelmişti.
X: "Seni bekliyordum."
M: "Bana kendinden bahseder misin?"
X: "Sana çocukluktan beri âşığım."
M: "Oha?"
Sarışın açık açık şaşırdı. Bu kadar uzun bir süre. . . O sıkıcıydı, nasıl dayanmıştı bu oğlan?
X: "Seninle yaşıtım. Aynı okuldayız. Beni hatırlamıyorsun bile."
Yazmaya devan etti esmer.
X: "Sürekli seni izliyorum. Senin için mutlu olup endişeleniyorum. Bir kere basketbol takımına seçildiğin için dolabında pasta buldun ya, ha onu sana ben aldım."
Sarışın cidden onu bu şekilde seven birisi olduğuna inanmak istemiyordu, nefes verdi.
M: "Ben ailem gönderdi sanıyordum. Neyse, peki ismin?"
Esmer göz devirdi.
X: "Eben. Söylemeyeceğim henüz. . ."
M: "Hadi ama?"
X: "Sus çok yazdın. Parmakların dinlensin."
M: "Bir an kabalaştın. . ."
X: "Tek umursadığın kim olduğum, nasıl birisi olduğum değil. Bana olan sorularını düşünde gel."
M: "Dhudhxjsosj terslemem gereken taraf benim ama terslenen benim. Tatlısın jcjcocpd Tamam, ben sana yarın güzel sorularla gelir ders araları yazarım. Kendine iyi bak."
X: "sevimli deme kız arkadaşın kızar ve açık açık beni başından savıyorsun."
M: "Gitmek istersin diye düşündüm. . ."
X: "Sonsuza kadar seninle yazışabilirim."
İstemsizce tebessüm etti sarışın.
M: "Yüzüme silinmeyen bir tebessüm bahşettin, prensim. KXKXNXOSJOZ Neyse ne yapalım?"
X: "Git git. Hoşt."
M: " jxididiisis sen de kendine iyi bak."
Bölüm sonu.♤
Fikirlerinizi ve hatalarımı belirtmeniz dileği ile, umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
×Kalbini Bana Ver!×
Fanfiction[Owari No Seraph Fanfiction] [Ana ship: Mikaela x Yūichiro] [Yan Ship: O an hangi psikoloji ile yazıyorsam ona bağlı.] [Boy x Boy, yani iki erkek arasında geçen bir ilişkiyi anlatacaktır.] >< _-_ [3. Kişiden anlatacağım. Texting temalı olduğu için b...