09-Plodu' nou e prea violat

162 14 2
                                    

Mă trezesc, iar la ușă era Offender.
Eu: Ce cauți aici, bă pizdă?
Offender: Stai să-ți spun, plodu' nou are o pulă așa mare! L-am violat de n ori. Tu știi cum e să o sugi?
Eu: Nu și nici nu vreau.
Offender: Tu pierzi, târfo!
Eu: Marș în pizda lu' tac-tu!
Offender: Am fost și acolo. *pleacă din cameră*
Cobor și eu, iar pularăul nou era violat din nou.
Slender: Mă dezguști, Offender..
Ben: Esti invidios pe el că el are parte de pizdă, iar singura pizdă pe care ai văzut-o a fost când te-ai uitat în oglindă.
Slender: Plodu' pulii..
Jeff: De ce nu ne apucăm de porno? Facem niște bănuți.
Jane: Cu cine te fuți pentru un video? Jeff: Cu tine, bby!
Jane: S-U-G-I  P-U-L-A
Jeff: O sug.
Jane: Esti o zdreanță!
Jeff: Și pizdă.
Jane: Vai, te crezi tu mare căcat, că pula-n pizdă, dar de fapt, est doar o pizdă proastă.
Eu: *în șoaptă* Tu esti și iarbă, esti și..
L.J: Ce-ai zis, mă?
Eu: Cânt.
E.J: Ce melodie îi asta?
Eu: E de la Keed.
Toby: Tipul care râde asemănător cu Lil Pump (doar mie mi se par că râd asemănător).
Eu: Gata, știu!
Offender: Ce? *îi suge pula băiatului nou*
Eu: Mă apuc de Wattpad.
Plec în cameră și mă uit la niște povești pe Wattpad. Am găsit una, "Sex niebun cu un săcsi boi cu pula mare". Probabil e bună, are 234.453.578.567.578 de cititori, 4647907654677 de voturi și 879909987864 de comentarii.
"mierg pi streada si ma op-resc vad un sacsi boi o avea sculata pe mn ma excita asa k iam supt pula rapid miam ce buna e k o acadea mai mare dar totusi ti-pu nu ar coitze eu nu acepte ase ceva adc ce morti mati nu am drpt ke ai Vr sa fiu baiat"
Pot spune "Ce pula mea?"

Creepypasta RetardatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum