Giriş

32 1 0
                                    

Bir Dünya düşünün.İstediğiniz her şeyi yapabilirsiniz fakat coin(madeni oyun parası)ve kağıt oyun paraları kullanarak istediklerinizi alabiliyorsunuz.Ben Incursio.Bu oyunun Beta Tester'larındanım.Beta Tester'ın anlamını bilmeyenler için açıklıyorum;Bir oyun çıkmadan önce Erken Erişim Sürümü Duyurulur Yani Alpha.Daha Sonrasında Test Sürümü(Oyun Hataları,İçerik düzeltmeleri)Yani Beta Duyurulur.Ben Bu oyun Alpha Sürümünde iken Sipariş verip Beta Test Kullanıcısı olan 125 Kişinin Arasındaydım.Bu Oyunda Gerçek hayatta olabilen her şeyi yapabiliyorsunuz.Örneğin Hamburger yemek,Oyun konsollarından,bilgisayarlarından ve atarilerden oyun oynamak.Kıyafet satın almak.Eğer O kadar iyi biri değilseniz hırsızlık da yapabiliyorsunuz.Yakalanınca ise Oyunun Hapis Sistemi Olan Aincrad'e ışınlanıyorsunuz.Bu arada söylemeyi unuttum; Oyuna girmek için özel bir kask sistemi gerekli.Bu Kaskı kafanıza takıyorsunuz,bir yatağa veya koltuğa uzanıyorsunuz ve ''Bağlantı Kurulsun!''Diye Bağırıyorsunuz.Neyse,Oyunu anlatmaya devam ediyorum.Gerçek hayattaki gibi spor turnuvaları var.Basketbol,Futbol ve aklınıza gelebilecek her türlü spor.Eğer spor yapmayı sevmiyorsanız araba yarışlarına katılabilirsiniz.İşte Ben En İyi arkadaşlarım ile orada tanışmıştım.Şimdi Size Hikayemi Anlatıyorum.

Kaskı Kafama taktım.

BAĞLANTI KURULSUN!

*OYUNCU:INCURSİO*

YÜKLENİYOR....GİRİŞ YAPILDI.

Yolda Bir pankartın üzerinde ''ARABA YARIŞLARIMIZ BAŞLADI!KAZANANA 100K(100.000)COİN ÖDÜL!''yazıyordu.

Hemen Başvurdum.Başvurum anında kabul edilmişti.Şimdi Arabamı seçme zamanıydı.Arabam Camaro SS idi.

Bu Araba için 50 Bin coin ve 5000 kağıt oyun parası kaybetmiştim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Bu Araba için 50 Bin coin ve 5000 kağıt oyun parası kaybetmiştim.Kağıt para kazanmak çok zordu.O yüzden her ne kadar istemesem de bu arabayı aldım.Arabaya isim vermem için gözümün önünde bir pencere belirdi.Arabama ''Sürat'' ismini verdim.

Diğer Kalan param 35.000 coin ve 6985 kağıt oyun param kalmıştı.Arabayı Modifiye ettiğim zaman 372 kağıt oyun parası ve 12.721 coinim kalmıştı.Ve Yarışın başlama saati de neredeyse gelmişti.Yarış Başlamıştı Ve Öndeydim.O sırada duyduğum sesten sonra birincilikte yanlış olmadığımı gördüm.DectoreNNN nickli birisi tam yanımdaydı.Arkamda İse Osoef Ve MR.Black Nickli 2 kişi yarışıyordu.Son Turdaydık.Osoef,DectoreNNN,MR.Black ve ben 1.sıradaydık.Bitiş çizgisini geçtik.

                          *30 DAKİKA SONRA*

Duyduğum ses ile irkildim.Megafon İle Kazanan açıklanıyordu.Kazanan .....

Bağlantı Kurulsun!Where stories live. Discover now