Kazanan 4'ümüzdük.Yani MR.Black,DectoreNNN,OSOEF ve Ben.Bunu duyduğumda çok şaşırdığımı hatırlıyorum.Daha sonrasını pek net hatırlamıyorum fakat Minx Cafe yani bu Dünya'nın en ünlü kafesinde oturup birşeyler içmiş ve orada tanışmıştık.Daha Sonrasında ise Minx Cafe'de Hilal ile tanıştım.Nicki Minx'di ve kafenin kurucusuydu.İlk görüşte ona aşık olmuştum.Neyse,şimdiki zamana dönelim.Arkadaşlarımla oturuyordum.Hilal de oradaydı.Yarın doğum günüydü.Ona en çok istediği silah paketini almıştım.100.000 Coin ve 50000 kağıt oyun parası.Yani tüm paramı harcamıştım.Silah paketinde Bir Kılıç,Elbise seti,tabanca ve tüfek vardı.Birbirimizden iyice bahsederek muhabbet açarken Hilal birden atıldı ve ''Arkadaşlar çok büyük ödüllü bir yarışma var,5 kişilik takımlarla yapılacak.''dedi ve ekledi''Ana yarışa yani finale katılmak için 15 takımı yenmemiz lazım.''Ben hemen lafa girdim ve''Dur bir dakika,biz yarışa katılıp katılmayacağımızı söylemedik.15 takımı yenmeyi nereden çıkardın?''dedim.Suratı asıldı ve''Pardon''dedi.''Katılacak mısınız peki?''Enezlere baktım ve başımla onayladım.Onlar da kabul ettiler.Ve Başvurmaya gittik.Başvurunun kabul olması için bekliyorduk.O sırada oyundaki bir Beta Tester'ı daha gördüm.Ona Selam verdim.O da bir kızdı.Nicki Widow'du.Adı ise Selen.Enez Ona aşıktı.Bu arada özür dilerim,arkadaşlarımın gerçek adını sizlere söylemeyi unuttum.DectoreNNN:Enez,OSOEF:Ali.MR.Black'in nickini kimse bilmiyor,o yüzden biz ona Bay Black diyoruz.Neyse.Turnuva başvurumuz kabul edilmişti.Ama çok yorgundum.O yüzden daha önce aldığım eve gidecektim.Daha Sonra Enezler de benimle gelmek istedi.
EVİN ÖNÜNDE
Tam kapımı açacakken kırık olan camı gördüm ve evdeki ayak seslerini işittim...
YOU ARE READING
Bağlantı Kurulsun!
Fiksi IlmiahOyun Dünyası'nın Gizemlerini,Hayatını yaşamayı seven bir çocuk.Adı Arda.Tabi Ordinal Scale'daki Adı Incursio.Bu Dünyada Bir çok iyi insanla tanışır.Hikayesi Burada,DectoreNNN(Enez), OSOEF(Ali),Mr.Black ile tanışması ile başlar.