En

177 2 0
                                    

Nichole's POV;

"Er du ferdig snart, Nichole?" Sophie åpnet døren på badet og så på meg. Jeg nikket og dro den lårkorte sorte kjolen min over hodet. "Denne kvelden kommer til å bli råbra!" sa jeg og smilte lurt. Jeg skulle ut for 1. gang etter at jeg og eksen min hadde slått opp. Jeg var helt knust etter bruddet og ville ingenting, jeg hadde endelig kommet over bruddet og var klar til å gå på en ordentlig fest igjen.

Straks jeg og Sophie var ferdige satte vi oss i bilen og kjørte til festen. "Det er godt at du endelig er på beina igjen!" Sa Sophie. "Og de er singel," fortsatte hun og blunket til meg. Jeg bare smilte til henne.

*

Etter en lang kjøretur, var vi endelig fremme ved festen. Karen kom løpende til oss da vi kom inn døren til huset. "Ååå, så godt å se dere! Hvordan går det?" spurte hun. "Bra," sa vi samtidig og smilte. Karen var tydeligvis i farta, fordi hun løp av gårde til andre folk igjen like etter hun fikk bekrefta at vi faktisk hadde det bra.

Etter å endelig kommet meg gjennom folkemengden og til drikkevarene fikk jeg hentet meg en cider.

Sophie's POV;

Det var helt fullt av folk her. Overraskende nok, var det veldig få dritingse folk her. Plutselig kjente jeg noen som klemte meg bakenifra og en myk stemme som sa "Hei Sophie! Jeg har savnet deg." Jeg snudde meg rundt og der stod Anne. Jeg klarte ikke slutte å smile da jeg så henne. "Hvordan var Chicago?" spurte jeg nysgjerrig. "Som vanlig egentlig. Var fint å treffe mamma og resten av familien igjen," sa hun og smilte. "Hvor er de andre jentene?" Anne så på meg. "De er her en plass," sa jeg og så meg litt rundt for å se etter dem.

Everything (Magcon fanfiction)Where stories live. Discover now