kıskançlık

121 6 1
                                    

nial ile aramizdaki sorunlari hallettik ama hic kolay olmadi cocuk yemege asik bende ona olay bu. bide harry var onun dudişlerine bakarken öpmemek icin kendimle savaşa giriyorum resmen bide demesinmi "öyle iyi öperimki bağımlılık yapar" denemeden olmaz diycektim nerdeyse hadi onuda gectim louis bir insan bu kadar komik olamaz. liam ise lolipop gibi cok seker elmali lolipop.ona lolipop gibisin dedigimde lolipopla hic iyi seyler yapilmaz dedi. bende icinde sen varsan kötü olmaz dedim nasil kaçacağını bilmedi. bide düşlerimin prensi zayn var hani benim kocam olan ama aslinda maymuş perrie'nin nisanlisi gercekten ona hayranlik dışı bir seyler hissediyorum sonra perrie geliyor icine sıçıyor. onu öpmesi ile bitiyorum resmen canim cok acıyo. allah perrie sansi versin herkese valla ya bi düşünün zayn yaninizda ama o maymuş perrie yüzünden öpemiyosunuz ben böyle işin icine sıçayım arkadaş o kadar nokta. "ada daldın gittin yine" dedi dudislerini yedigim cocuk valla icimden cocugu eve atmak geliyo sen benimsin ulan demek felam

"hiç öyle düşünüyordum" merakli bir ifadeyle suratini yiyim senin "neyi" "dudaklarını" dememle kendime gelmem ve kızarmam bir oldu toparlamaya calıstım "sey yani dudaklarına hangi bakimları yaptığını" bana tuhaf tuhaf bakti sonra gülümsedi "seni öpmemimi istiyorsun" ben eridim resmen eridim sömür beni harry dememek icin kendimi zor tuttum."mmm yani şey of ya kim istemezki" harryle bakistik. lan yap artik şunu olum öldük surda. yanima oturdu. "eğer seni öpersem gamzemi ısırmayacaksin ama" tamam lan sen yeterki öp. kafami salladim o halde konusmami beklemeyin yaklasiyo lan bu nefes alamiyom biri ambulans cagirsin bir santimlik mesafe vardi aramizda ama ben hala gözlerine bakiyordum önce elma kokan nefesini üfledi dudaklarima biraz daha nefes alamazsam tahtali köye gidecektim tam dudagima degerken iceriye zayn girmezmi bende nasil ayaga kalktigimi bilmedim ve sesli türkce küfür ettim ama yapilir mi bu "rahatsiz mi ettim" "evet" dedim hemen "seni hayal hırsızı" meğersem ben bunlari türkce söylüyomusum bana anlamsizca baktilar. aslinda hep hayallerimde zayn vardı onu öpmek onunla evlenmek gibi o zamanlar arkadaslarim gercek iliskiler ve aşklar yaşarken ben sadece onunla ilgili hayaller kurardım. kalbim çok acırdı fazlasıyla çünkü o benim için olmayacak bir ümitti. baska birine baksam kızardim kendime ama zaten genellikle bakmazdım bakamazdım. mesela onunla ilgili yazılan fanfaction hikayelerinide okuyamazdim başka birini sevmezi kalbimi acitirdi. gerci perrie var ah ben kimseden nefret edemem hani bir söz vardı asla onun yerinde olamayacağını bildiğin kişiden nefret edersin ve kıskanırsın. doğruydu bi an olurdu onu cok özlerdim sanki daha önce görmüşüm gibi kalbim sıkışırdı. bir süreliğine nefes alamazdim onun söyledigi sözlerle avuturdum kendimi. sesini duyduğumda icime sıkıntı girerdi acı gerçekler yüzüme carpardı. şimdi o karşimdaydi ama başkasını seviyordu en büyük kalp sancısı bu değilmidir. ben bunları düşünürken gözümden bir damla yaş aktı açıkçası yaşadıklarim hic kolay degildi. dolu gözlerimle zayne baktım fazla duyguluydu sanırım "özür dilerim ben sanırım yine hata yaptım" deyip hemen uzaklaştım ağlamam gerekiyordu. zayne ihanet ettim gibi hissediyorum suan. hıçkırdım hemen elimi ağzıma bastırdım herzaman oldugu gibi sessiz aglamalıydım. kısa bir süre sonra zayn yanıma geldi. "neden ağlıyorsun" ne diyebilirdim ki gözlerine baktım o an gözlerini oymak istedim napak cok güzel gözleri var. ben kıkırdarken bana tuhaf bir sekilde bakıyordu "pardon aklıma bisey geldi de" "ne geldi" tabiki oymak istediğimi söylemiyecektim "bir keresinde bir kızı directirnor yapımıştım 3 sene önce kız bir anda zaynle evlenecem dediği zaman 2 gün hic durmadan ağlamıştım oda kız cok güzel diye ha" saçmaldım kuyu kazıp icine atın beni zayn gülümseyip "benle evlenmek istedigi icin mi ağladın" tabi ben mort oldum tükürüğüm boğazıma kaçtı bir öksürük tuttuki sormayin ölüyodum "sorumun cevabını aldım ben"  "ölüyodum lan"  ayaga kalktim "hic türkçe kelime falan biliyormusun" "hayır ama bilmek isterdim"  ingilizceden iyi deyip seni seviyorum düşlerimin prensi dedim.

one direction kızıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin