Ma trezesc de dimineață si imi fac rutina, ma duc și aleg să mă imbrac așa
Parul îl ondulez puțin și îl las pe spate. Imi iau telefonul și îl sun pe Adam.
După două tonuri răspunde
C. T
Adam: Da pitic. Spune cu o voce răgușita și sexy.
Abi: Ce faci?
Adam: Acum m-am trezit.
Abi: Vii tu sa ma iei la școală sau ma duc cu Dave.
Adam: Stai liniștită vin eu sa te iau.
Abi: Bine te aștept, te iubesc.
Adam: Și eu.
C. T. Încheiată
Cobor jos și îl văd pe Dave cu Ella Nu m-au observat, decid să îi spioneze puțin.
Dave: Ella, eu chiar te plac și vreau sa intelegi ca esti totul pentru mine.
Ella: Nu ma mai minți! Eu sufeream și tu erai cu alte fete!
Dave: Da' tu cum crezi ca m-an simțit eu când erai cu Kay, va îmbrățișați, va sărutati, eu muream pe interior.
Ella: Ddave, nu pleca, te rog.
Dave: Ce ma oprește să plec?
Ella: Iubirea noastră. Spune Ella scurt și Dave ramane blocat.
Eu decid să nu mai spionez așa că ma duc frumușel în bucătărie. Ce s-a mănânc în dimineața asta? Grea întrebare. Tot cereale cu lapte. După ce termin, Dave și Ella nu mai sunt în living așa că pot sta liniștită, nu pentru mult timp pentru ca se aude soneria. Deschid și îl văd pe Adam, imi da un sărut scurt pe buze.
Adam: Hai pitic, hai sa te duc la școală.
Abi: Stai puțin. Spun și fug să imi iau geanta, și telefonul.
Cobor jos și merg cu Adam la școală.
Dupa 6 ore
Am ajuns acasă la Adam, iar el ma împinge în pat, se pune deasupra mea si incepe sa ma sărute pasional. Pentru ca mie imi place sa dețin puterea ma pun deasupra lui, îi dau tricoul jos și îi sărut pătrățelele el imi da tricoul jos, apoi sutienul..... Mai departe știți ce s-a întamplat 🔞 Ne trantim în pat și adormim îmbrățișațiDimineața
Ma trezesc din cauza ceasului meu nenorocit, ma duc la baie, imi fac rutina apoi ma imbrac așaImi iau geanta și plec la școală.
Ajung la școală și îl văd pe Adam, ma duc la el și îl sărut scurt.
Adam: Ce faci pitic?
Abi: Acum am ajuns la școală.
Adam: Uite Abi, noi trebuie să îi împăcăm le Ella și Dave.
Abi: Dar ce s-a întâmplat între ei doi?
Adam: Din câte mi-a povestit Dave, el ar fii înșelat-o la fel a făcut și ea, apoi tot Ella a fost cea supărata.
Abi: Uite, eu vorbesc cu Ella, tu cu Dave.
Adam: Bine bby, pa te iubesc.
ABI: Și eu.
Intru în școala și cineva ma izbește de perete am crezut că era Adam dar defapt era.... Max!?
Abi: Max, lasa-ma!
Max: După ce i-ai făcut lui Ivi, niciodată.
-MAX, I-A MÂNA DUPĂ EA!tipa Adam
Max: Și daca nu vreau? Pisi esti buna pentru o tura sau două.
Adam vine și îl tranteste la pământ pe Max și îi dă pumni eu ma duc la Adam și îl iau după Max.
Abi: Adam, Iubitule Uită-te în ochii mei. El face ce i-am cerut. Nu merită spun și îl sărut
CITEȘTI
Tocilara dar nu prea
Randomea=o tocilara batjocorita de toti el=bad boy-ul scolii care are toate fetele la picioare Sper sa cititi cartea