S/Y:Hala dün gittiğim yer ve suga'nın bana anlattıkları aklımdan bir an olsun çıkmamıştı.Çünkü bunların hepsi bana tanıdık geliyordu.Ve ben düşündükçe çıldırıyordum o yüzden bu konuyu suga'yla konuşmak istemiştim.
(Hemen odamdan çıkıp suga'nın odasına doğru gittim tam kapıyı çalışacaktımki kapı açıldı ve bir an kendimi suga'nın kucağında bulmuştum.)
Suga:(Gülümseyerek)benimi özledin ?
(Dedi ben bir an utandım.)
S/Y:Şey hayır benim s-senle konuşmak istediğim birsey vardı.
Suga:(Sırıtarak)Peki küçük hanım içeri girin orada konuşalım😏😉
S/Y:Ş-şey t-tamam dersin utanarak.
Suga:Evet ne konuşmak istemiştin?
S/Y:Dün gittiğimiz yerle alakalı sorular sormak istiyorum da.
Suga:Ne gibi mesala.
S/Y:Şey arkadaşınızla ilgili yani siz çok mu yakındiniz?
Suga:Şey evet ama okullarımız bir süre sonra ayrılması nedeniyle bu bitti. O yüzden onu bida görmek isterdim.
(Suga bunu şöyleyince S/Y çok etkilenmişti ve ona çok şaşırtıcı geliyordu ayni şeyleri oda yaşamıştı.)
Suga:Ama niye bunları soruyorsun ki?
S/Y:Hiç merak ettim.
(Suga anladım der ve S/Y'a bir kolye verir ve S/Y bune der?)
Suga:Bunu çocukluk arkadaşımdan kalan kolye istersen senin olsun.(Der ve gülümser.)
S/Y:B-bu benim küçükken kaybettiğim kolyenin aynısı dersin.
(Suga şaşırıp nasıl yani der S/Y kolyeyi açar ve için de ikisinin küçüklük fotoğrafları vardır.Bir anda birbirlerine bakar ve suga)
(Bilginiz olsun kolye kalp seklinde içine fotoğraf konulan açılan kolyelerden.)
Suga:S-sen misin gerçekten der?Ve ağlamaya başlar ardından ona sarılır.
S/Y:Evet.(Diyerek agliyordur ve oda karşılık vererek sarılıyordur.)
(Bir süre sonra ikiside çok mutlu olmuştu sonra ise S/Y ben artik gidiyim dersin ve suga tamam der.Tam sen giderken suga yanağına bir öpücük kondurur ve senden telefon numarani ister sende verirsin.Ama sen hem utanır hem de mutlusundur çünkü çocukluk arkadaşını bulmuştun.)Devamı gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Childhood Love
Short Storyİki arkadaşın küçükken okullarının ayrılması nedeniyle ayrılmaları ama yıllar sonra karşılaşmaları ve birbirlerini ilkte tanımasalarda sonradan birbirlerini hatırlatmaları ile oluşan bir aşk hikayesi...