1.

103 8 0
                                    

Tom:

             Konečně se zase mám vidět s tím debílkem. V 15:40 mi jede vlak *podívám se na mobil*                 "Počkat,ku*va, to si děláš pr**l. Ono už je 15:30?!" zakřičel jsem a rychle pobíral všechny                   věci, co jsem si zabalil. Rychle jsem vyběhl z domu a celou cestu běžel, až k nádraží. "Uff,                 stihl jsem to." oddychl jsem si, když jsem uviděl ještě nějáký lidi nastupovat. Nasedl jsem                 do vlaku, nasadil sluchátka a úplně přestal vnímat svět.

Oly:

           Ou shiit, dneska přijede Tom, mega se těším, dlouho jsme se neviděli. Doufám, že nám                     všechno vyjde, zatím půjdu všechno uklidit a připravit.

Tom:

           "Ou, tady to poznávám" vyhrkl jsem ze sebe. Vzal jsem věci a šel se postavit ke dveřím.                      Když v tom vlak zastavil, chtěl jsem začít vystupovat, ale strojvedoucí vyběhl z kabiny a                    zakřičel ať nikdo nevystupuje "Proč? Co se děje?" zeptal jsem se "Něco se stalo s                                  motorem." odpověděl "Mám to kousek za kamarádem, myslím že bych mohl dojít pěšky."                řekl jsem a ukázal na cestičku vedle kolejí. "No, dobře." odpověděl a otevřel mi dveře. Už                  jsem ušel nějáký ten kousek cesty a uviděl ten vlak. Byl jsem rád, že se nic nestalo, ale                        zároveň jsem byl naštvanej, že jsem vystoupil.

Oly:

          Kde sakra je ten Tomáš. řekl jsem si a podíval se na hodiny. Neodpovídá na zprávy a je offline. To se mu nepodobá. Snad se něco nestalo. Řekl jsem si a šel se podívat ven jestli není třeba na cestě. Došel jsem až k nádraží. "Dobrý den. Paní, neprojel tu už vlak z Prahy?" zeptal jsem se nějáké random paní. "Ano, ano. Před chvílí tu stál." odpověděla a pousmála se. "A nevšimla jste si náhodou jestli nevystoupil takovej kluk? Stejně vysokej jako já hnědý krátky vlasy a myslím že měl i červenou mikinu. Dost výraznou." zeptal jsem se starostlivě. "Nene, nevystupoval. Tedy já jsem si ho alespoň nevšimla." odpověděla. "dobře, děkuju" odpověděl jsem a odešel. "Hmm, kde může být, vždyť jel tímhle vlakem." 

Tom:
         Stojím už před Olyho domem a on nikde.. Najednou ucítím něčí ruku na mém rameně. "Kaaamo, víš jak jsem se tě lekl!" řekl jsem až vyděšeně, když jsem uviděl toho široce usmívajícího se debílka. Pak jsem ho obejmul, on mi otevřel a měl jsem možnost si odložit věci. Šel jsem se přivítat s Olyho rodinou a pak jsem šel do Olyho pokoje. Spolu s Olym jsme hráli a streamovali Gang Beasts. Už odbyla druhá hodina ranní a my jsme se šli připravit na spaní. Ještě než jsme usnuli jsme si povídali. A najednou už byly 3 ráno. Zdál se mi sen, že jsme se s Olym líbali, bylo to divný a nereálný, nechápu proč se mi to vůbec zdálo,nejsem přece gAy. Ráno mě probudila vůně palačinek! Jen jsem otevřel oči, už jsem byl v kuchyni. "Mmm, paní Mikysková, to je dobrota" řekl jsem s úsměvem. Paní Mikysková se na mě jen usmála. Oly se mě zeptal jestli nechci něco natočit, aby mohl oživit jeho mrtvý kanál hahhaaha. Tak jsme natočily pár sranců na naše kanály a šli se projít. Já pořád přemýšlel nad tím mým snem, proč se mi to vůbec zdálo, nedokážu si připustit, že bych byl gAy. Otočím se na Olyho a jen spatřím jeho ďábelský úsměv. Oly spatřil jak se na něho dívám. Přitlačil mě ke stromu a začal mě jemně líbat. Ze začátku jsem byl vylekanej a chtěl jsem ho odtrhnout od sebe, ale po chvíli se mi to začalo líbit. Do hajzlu to znamená že jsem gAy? Pomyslel jsem si.. Po chvíli jsme začali ignorovat všechny pohledy na nás. Po nějaké době se naše rty rozdělili, protože nám začal docházet kyslík. Podíval jsme se hluboko do jeho očí a řekl jsem "Líbilo se mi to." a pak jsem se zarazil.. co jsem to kurva řekl, já přece jsem heterák, kurva! Oly mi na to jenom řekl "Taky se mi to líbilo" a dal mi pusu na špičku nosu. Nemohl jsem se ovládat, pořád se mi to líbilo.. proboha nejradši bych se za to zabil.. Vydali jsme se pomalu domů. Paní Mikysková nám oznámila, že dospělí jdou někam do divadla, takže doma zůstal jen Dan a Robin. Takže jsme měli celej barák jenom pro sebe. Robin už zase spal a Dan hrál Fortnite hah. Oly se na mě zase podíval tím ďábelským pohledem, nemohl jsem odolat a zase jsem ho políbil. Svalil mě na postel a pořád mě líbal. Začal ze sebe sundávat oblečení a mě taky. Sakra, nemohl jsem to zastavit, mě se to tak strašně líbilo. Když už jsme byly jen ve spodním prádle, teprve začalo to ródeo. Mezi tím jsme se pořád líbali a Oly si začal sundávat svoje spodní prádlo. A teď najednou byl predemnou úplně nahý a já se začal šíleně červenat.Nidky jsem totiž neviděl nahýho kluka na živo. Začal jsem si ho taky sundávat, a pak mě pod sebe svalil.
Pořád mě líbal, tak pro změnu jsem ho svalil pod sebe já. Zajel jsem mu rukou dolů a začal jsem ho uspokojovat.Krásně mi vzdychal do ucha “Tome, aaah”.Když se udělal, klekl jsem si na všechny čtyři čelem od něho. Strčil svojí kládu do mne. “KURVA!!” zařval jsem, protože jeho klacek je strašně hrubý a dlouhý!Postupně zrychloval na tempu, přirážel jsem proti němu a strašně jsme vzdychali. Když jsme se blížíli ke konci, oba jsme naráz zařvali jméno toho druhého a udělali se.
Unaveně jsme se svalili na postel a usmáli na sebe. “Byl jsi úžasný,” řekl mi do ucha Oly, “Ty taky.” odpověděl jsem mu na zpátek.  Chvilku jsem přemýšlel, co se to teď kurva stalo. Takže....jsem gay? Asi ano.Ráno jsem se vedle sebe koukl na spícího Olyho. Byl kurevsky roztomilej, chtěl jsem mu dát pusu, ale otevřely se dveře, leknul jsem se a spadl na zem a k tomu jsem s sebou strhl deku z nahého Olyho. Ve dveřích stál Dan, který se na nás díval zmateným pohledem. “T-to není tak jak to vypadá!!!” vykoktal jsem nervózně “V pohodě,” odpověděl “nikomu to neřeknu.” usmál se a odešel. Zmateně jsme se s Olym na sebe koukli.Oblékli jsme se a šli na snídani. Byla slanina s volským okem. “Bré mami” “Dobré ráno paní Mikysková”, “Dobré ráno chlapci, sedněte si a jezte”, “Děkujeme” poděkovali jsme a začali jíst. Když jsme dojedli, obuli jsme se a vytáhli se ven, protože ven nechodíme jen tak for fun.Jen tak jsme si poskakovali v lese a lidi na nás čuměli jakože těm buzíkům jebe, co?Po nějaké době, jsme se rozhodli jít domů, protože nám vyhladlo. Objednali jsme si salámovou pizzu. Mezi tím jsme se dívali na něco do Marvelu. 

Oly:
        Tu noc, co jsme prožili si nedokážu vymazat z paměti, nemůžu zapomenout na to jak vzdychal moje jméno, a už v životě nezapomenu, jak ráno Dan vstoupil do našeho pokoje. "Hej Volyz seš v chillu?" Zeptal se mě Tom "Co..ee... Ano.. teda.. ne.. teda.. vokurka" vyhrkl jsem ze sebe "Co to tady meleš, vole?" Zasmál se Tom

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Aug 22, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

The better days came when I met you (ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat