1. Osa "Miks mina?"

27 1 1
                                    

Oli hommik. Pühapäev ning magasin mõnusasti kella 12-ni välja. Tõusin püsti ning eemaldasin ööriided ja panin selga hommikumantli. Kammisin juuksed ja pesin hambad. 

Ss läksin trepist alla ja astusin kööki. Märkasin, et emps tegi süüa ning ütlesin talle "hoomikus emps :3 "

Emps: Hommikut mu päiksekiir (: Kuule..

Mina: Jmh?

Emps: Ma lähen täna ühe sõbranna juurde okei? Ma tulen umbes 21.00 koju mhm?

Mina: Sobib!! <3

Kui Katrinil söök valmis sai hakkasin kohe isukalt sööma. Kui mul söödud sai ütles ema, et ta hakkab minema. Ta läks elutuppa ning võttis laualt oma telefoni. Natuke raha hoiupõrsast ja ss ta juba läks hüüdes "Tsau Kullake! :3 Ma armastan sind!". Hüüdsin talle vastu, et armastan teda kah ning ss käis uks pauguga kinni. 

Kuulsin, et keegi saatis mulle sõnumi. Võtsin telfa kätte ning vaatasin. See oli Clarissa. Mu piff (:

C-Clarissa, M-Mina

Sõnumites:

C: Heii beautiful :3

M: Heips kaunitar!! :D

C: Kle, Sa neljapäeval minu, Rasmuse, Diana ja Markusega välja saad? (:

Vastasin jaa-tavalt ning kirjutasin, et räägime homme. 

Panin oma plaatidest mingi suvaka romaani peale ning tegin nutella saia filmi kõrvale. Kui film lõppes lebotasin ns kodus ning surfasin internettis. Vahepeal jäin korra magama nign ss tõusin jälle üles :D

Vaatasin kella, see näitas 20.58. Mõtlesin, et emps peaks varsti tagasi olema. Kui kell sai 21.00 vaatasin juba päris murelikult õue, sest emps ei hilinenud kunagi. Mõtlesin, et äkki täna on erand. Ootasin ema päris pikalt ning lõpuks jäin aknalauale magama. Ma ärkasin kell 00.07. Vaatasin õue, kuid empsi autot ei olnud veel näha. Läksin esikusse kuid tema riideid polnud veel seal. Olin mures.. mõtlesin, et lähen üles magama, sest ikkagi on homme kool ju..

*Hommiki*

Ärkasin üles ning vaatasin kella "7.15" näitas kell. Läksin ning tegin end korda. Kui alla kööki astusin, ei näinud ma oma ema seal askeldamas nagu tavaliselt :( . Tundsin juba igatsust tema vastu. Läksin külmkappi kallale ning võtsin endale sealt vorsti ja panin saiad röstrisse. Kui olin ära söönud vaatasin kella ja buss pidi varsti minema.

*Koolis*

Garderoobis ootas mind Clarru (Clarissa). 

M: Hei Clarru!

C: Heips rõõmupall :) Miks täna nii morn?

M: Ma kardan, et mu empsiga on midagi juhtund. Ta ütles, et läheb oma sõbranna juurde eile, aga ta pole siiamaani kodus :(

C: Ära muretse ehk jäi ta ööseks lcc? Ja aku sai tühjaks?

M: Loodame..

Läksime ning võtsime asjad. Kui eelkell helises tormasime me esimesse tundi. 

Kui kõik seitse tundi läbi said läksin ma koolimajast välja ning vastu tuli mulle politsei. 

P-Politsei

P: Tere, Olete te Marcell Mohn?

M: Jah, see ma olen? Mis on juhtunud?

Kahtlustasin, et nad tulid rääkima mu emast.. MA TEATSIN, ET MIDAGI ON JUHUTNUD!! :'(

P: Teie.. tei..teie ema.. ta on .. surnud..

Algul ma ei tahtnud seda uskuda ja oli šokis. Kuid kui toibusin veidike puhkesin nutma.. mul oli tunne nagu kõik mu vesi mu sees on nüüd maas ning on juba loik minu jalgade juures.. Kõik kes parasjagu minust möödaläksid (õpilased) tulid minu poole ning küsisisid "mis juhtus?"

Politsei palus teistel hetkel lahukuda, et saaks minuga korra rääkida.

P: Teil on kaks valikut. Kas te lähete lapsekodusse või oma isa juurde Eestisse. 

M: Ma.. tahan oma isa juurde minna. Aga mul ei ole selle jaoks raha, et lennata Eestisse

P: Olge mureta, selle kulu tasub politsei.

Politsei viis mind koju ning ütles, et homme käin veel koolis ja ss hakkan juba minema. 

*Kodus*

Hakkasin asju pakkima. Kui asjad pakitud sain hellasin Clarrule. Ütlesin talle, et homme kohtume viimast korda. Ta läks nii kurvaks, et kuulsin telefonist ta pisaraid. Ta lubas, et teeb mulle parima päeva mu elus homme.

M: Sa oled parim Piff ever!!!!

Vote/Comment  PÄIKEST TEILE! ;3

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 19, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Marcelli elu c(:Where stories live. Discover now