Je zvláštní, jak se během chvilky může život obrátit vzhůru nohama. Jak se všechno během minuty může změnit.
Nelie Starkovou ten telefonát vzbudil. Nejdříve ho ani nechtěla brát, bylo něco kolem třetí hodiny ráno, a ona chtěla jenom spát. Ale nakonec jí to nedalo a zvedla to. A ten telefonát pro ní všechno změnil.
Bucky Barnes byl ten důvod, proč se to všechno stalo. Alespoň tak to všem vyprávěl. Nebýt jeho, Steve Rogers, Peggy Rogersová a Grant Rogers, by byli pořád šťastnou rodinou. Byli by spolu. Bucky mohl za to, že nebyli.
Tony Stark utrpěl ztrátu jak v osobním, tak i v pracovním životě. Steve Rogers byl jeho dlouhodobý přítel, a stejně tak vlastnil i podíl v Tonyho firmě.
Sam Wilson během chvíli ztratil přítele. Nemyslel si, že přijde den, kdy znovu ztratí svého přítele a znovu bude sám.
Grant Rogers během chvilky ztratil otce a matku. Byl u toho. Říkali mu, že měl štěstí, že z toho vyvázl, ale on to tak necítil. Pociťoval jenom ztrátu a smutek. Ztratil rodinu. Co s ním teď bude?
~
Až na Granta Rogerse, se všichni sešli o týden později u právníka, Matta Murdocka. Tony, Bucky a Sam seděli u stolu, zatímco čekali na další osobu, která měla zpoždění.
"Určitě to musíme protahovat? Měli bychom být s Grantem," nelíbilo se to Buckymu. Chtěl to mít za sebou. Po Stevovi nic nechtěl. Jediné, na čem mu záleželo bylo, aby se někdo postaral o Granta.
"Pepper s ním je. Potřebuje změnu, alespoň na chvíli," odpověděl mu Tony, ale taky se podíval netrpělivě na hodinky.
"Je ta osoba vůbec důležitá? Musíme na ni určitě čekat?" přidal se Sam Wilson. Matt se na ně podíval.
"Pro závěť je velmi důležitá. Musí tady být," odpověděl jim potom klidně. I on z toho byl trochu neklidný. Co když nepřijde?
"Říkal jsem, že z toho stejně nic nechci," povzdychl si Bucky. Než se tam stihli do sebe znovu pustit, otevřely se dveře a dovnitř vběhla brunetka.
"Stihla jsem to?" zastavila se a začala to rozdýchávat. Zapřela se rukama a kolena a rozdýchávala její maratón po New Yorku. Trojice mužů se na ní nechápavě podívala.
"Stihla. Jsme tu všichni. Nelie, posadíte se vedle bratra?" pousmál se mile Matt. Tony hned zbystřil a Nelie se znovu vyrovnala.
"Jistě. Ještě jednou se omlouvám, že jsem sem takhle vtrhla, ale na poslední chvíli se všechno zkomplikovalo..." zamumlala omluvně a sedla si vedle Tonyho. Ten ji pořád zaraženě sledoval, ale stiskl ji pevně ruku. Nelie mu ji taky tiskla, zatímco se snažila alespoň trochu vnímat právníka. Nerozuměla, proč tu je taky. Proč byla v závěti Steva a Peggy?
Na to stejné se ptal i James, když sledoval Nelie, jak seděla mlčky vedle Tonyho a byla duchem jinde. Drtila Tonymu ruku, zatímco sledovala Matta, ale v jejím pohledu James viděl, že ho nevnímá. Tak co tu sakra dělala?
Jak se dalo očekávat, dělili si věci po Stevovi a Peggy. Nikdo o to neměl zájem, ale všechno odkývali. Se vším souhlasili.
Sam Wilson dostal převážně hmotné věci a spoustu vzpomínek. Největší význam pro něj měla motorka po Stevovi.
Tony Stark získal částečně Stevův podíl ve firmě, ale stále tu byla část podílu Steva, který nechal Grantovi. Zároveň se Tony závazal, že Grantovi zřídí fond a bude na něj finančně přispívat.
James Barnes získal dům Steva a Peggy. Měl vztek. To se mu snad mstili? Mohl za jejich smrt a teď měl dostat jejich barák?
Nelie Starková se to snažila vnímat, ale zatím nezaslechla svoje jméno. Věděla, že ostatní dostávaj věci po Stevovi, je tu snad ona, aby dostala něco po Peggy? A proč vůbec ona? Nechápavě sledovala Matta. Proč tu byla?
"A konečně, poslední věc...týkající se Granta Jamese Rogerse," Matt Murdock ji při tom upřeně sledoval. Bucky hned zpozorněl.
"Je to poslední přání Steva a Peggy. Přejí si, aby se o Granta Jamese Rogerse postarala Nelie Starková, společně s Jamesem Barnesem."
A/N: v poslední době jsem strašně propadla AU, tak jsem si řekla, že taky zkusím něco napsat ^^
Za cover vděčím natalii_D ❤️ ještě jednou moc děkuju!
ČTEŠ
Poslední přání [Bucky Barnes AU FF]
FanfictionUž jste se stali ze dne na den opatrovníkem dítěte, kterému zemřeli rodiče a jejich poslední přání bylo, abyste se postarali o jejich dítě? Nelie Starkové a Bucky Barnesovi se to stalo.